تردد جاده‌ای درمحورهای اصلی کرمانشاه پرحجم اما روان است


تردد جاده‌ای درمحورهای اصلی کرمانشاه پرحجم اما روان است

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: تردد جاده‌ای درمحورهای اصلی کرمانشاه پرحجم اما روان است.

سرهنگ کیخسرو دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت جاده‌های استان کرمانشاه در ایام اربعین، اظهار کرد: وضعیت جاده‌ها و محورهای تردد در استان کرمانشاه پرحجم اما ترافیک ایجاد شده روان است.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن استان کرمانشاه بر سر راه ۲ مرز خسروی و مهران محورهای ترددی شاهد افزایش حجم ترافیکی بالایی بوده و تاکنون نیز مشکلی در کنترل ترافیک در استان رخ نداده است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه به پر ترددترین محورهای استان کرمانشاه اشاره و تصریح کرد: محور جاده‌ای شهرستان کنگاور به عنوان مسیر ورود به داخل استان کرمانشاه از ۲ مسیر جاده‌ای شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد ترافیک بالایی را به داخل استان کرمانشاه وارد می‌کند.

دستغیب ادامه داد: علاوه بر جاده شهرستان کنگاور از شهرستان اسلام‌آبادغرب نیز حجم بالایی از ترافیک را به سمت جاده حمیل و جاده‌های شهرستان سرپل ذهاب و قصر شیرین برای عبور از مرز خسروی وارد می‌کند.

وی با بیان توصیه‌هایی به زائرانی که به سمت مرزهای غرب کشور تردد می‌کنند، خاطر نشان کرد: تمامی زائرانی که در مسیر رفت و یا برگشت از مرزها هستند توصیه می‌شود که به دلیل حجم بالای خستگی در اثر پیاده‌روی و رانندگی حتماً است تحت کافی داشته باشند و در صورتی که حین رانندگی احساس خواب‌آلودگی داشتند از ادامه مسیر خودداری کنند.

دستغیب متذکر شد: زائرانی که با خودروی شخصی خود تردد می‌کنند در صورت غلبه خستگی بین راه به هیچ وجه اصراری بر ادامه مسیر نداشته و برای جلوگیری از وقوع هرگونه اتفاق ناگوار و حوادث جاده‌ای حتماً برای مدتی خودرو را متوقف کنند و استراحت لازم را داشته و ترجیحاً پس از هر ۲ ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم