ابراز رضایت کامل ژاوی بعد از پیروزی برابر سویا


ابراز رضایت کامل ژاوی بعد از پیروزی برابر سویا

سرمربی آبی اناری ها از پیروزی برابر سویا بسیار خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا سومین پیروزی پیاپی خود را در رقابت های لالیگا به دست آورد. آبی اناری ها در هفته چهارم لالیگا مهمان سویا بودند و با سه گل به پیروزی دست پیدا کردند تا با ۱۰ امتیازی بعد از رئال مادرید ۱۲ امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرند.

ژاوی از عملکرد شاگردانش دردیدار برابر سویا راضی است. سرمربی آبی اناری ها در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را خوب آغاز نکردیم اما پایان آن بسیار خوب بود. به خوبی توپ را به گردش درآوردیم و در نهایت بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و سه امتیاز ارزشمند را کسب کردیم. فرصت های زیادی را خلق کردیم و می‌توانستیم با نتیجه قاطع تری به پیروزی دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: سویا بازی را خوب آغاز کرد و شرایط را برای ما سخت کرد اما این ما بودیم که در نهایت با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم. از عملکرد تیم کاملا راضی هستم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد.

ژاوی درباره عثمان دمبله گفت: او می‌داند که باید در میدان چکار کند و ما چه انتظاری از او داریم. در ترکیب بارسلونا بازیکنانی حضور دارند که می‌توانند در هر لحظه سرنوشت سازی ظاهر شوند و دمبله یکی از آنها است.

سرمربی آبی اناری‌ها در پایان گفت: خوشبختانه در فصل جاری ما روی کارهای تاکتیکی گل های زیبایی به ثمر رسانده‌ایم و گل سوم اریک گارسیا هم یکی از این گل‌ها بود. نباید فراموش کرد که ژاوی هم در این بازی عملکرد خوبی داشت.

بارسلونا فصل جاری لالیگا را با تساوی ناامید کننده برابر رایو وایکانو آغاز کرد اما بعد از آن در سه بازی پیاپی به پیروزی دست پیدا کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟