چری تیگو 8 با طراحی ظاهری و داخلی جدید


چری تیگو 8 با طراحی ظاهری و داخلی جدید

برخلاف ایران، چری تیگو 8 طی چهار سال گذشته در بازار چین و برخی دیگر کشورها حضور داشته است و در این مدت با تغییرات محدودی به دست مشتریان در این...

برخلاف ایران، چری تیگو 8 طی چهار سال گذشته در بازار چین و برخی دیگر کشورها حضور داشته است و در این مدت با تغییرات محدودی به دست مشتریان در این کشور رسید. اکنون علاوه بر چری تیگو 8 کلاسیک یا ساده، نسخه‌های پرو، پرومکس و پلاس این خودرو نیز به بازار عرضه می‌شوند. اکنون چری قصد دارد تا نسخه کلاسیک تیگو 8 را با ظاهری جدید و تریم داخلی متفاوت به بازار روسیه عرضه کند.

تغییرات ظاهر خارجی تیگو 8 کلاسیک در حداقل ترین حالت ممکن قرار دارد. جلوپنجره کهکشانی از این خودرو حذف شده است و به جای آن یک جلوپنجره عادی با خطوط عمودی قرار گرفته‌اند. همچنین تریم‌های نقره‌ای سپر جلو نیز حذف شده‌اند و به جای آن‌ها چراغ‌های مه شکن به صورت جداگانه روی خودرو قرار گرفته است.

چری تیگو 8 با طراحی ظاهری و داخلی جدیدچری تیگو 8

تغییرات فضای داخلی به نسبت فضای خارجی بیشتر هستند. ماژول‌های الکترونیکی مختلف کابین تیگو 8 کلاسیک را در بر گرفته‌اند و یک صفحه نمایش عریض بخش بزرگ کابین را در بر گرفته است. فضای داخلی نسخه کلاسیک اکنون شبیه تیگو 8 پرومکس طراحی شده است و تنظیمات سیستم تهویه نیز با استفاده از کنترلرهای چرخان صورت می‌گیرد.

چری تیگو 8 کلاسیک در چین با دو پیشرانه قابل انتخاب است. موتور نخست 1.5 لیتری توربوشارژر است که به همراه گیربکس شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر یا WDCT عرضه می‌شود. موتور دوم 1.6 لیتری TGDI است که به همراه گیربکس هفت سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد. قیمت چری تیگو 8 کلاسیک در بازار چین با توجه به امکانات و موتورها، بین 14300 تا 18100 دلار خواهد بود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز