90 تعاونی راکد در دماوند اخطار انحلال دریافت کرده اند


90 تعاونی راکد در دماوند اخطار انحلال دریافت کرده اند

دماوند- رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند با تاکید بر تعیین تکلیف تعاونی های شهرستان گفت: ۹۰ تعاونی راکد در دماوند از ابتدای سال جاری تا کنون اخطار انحلال دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین خدایاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص تعاونی‌های دماوند اظهار داشت: در بحث تعاونی‌ها، ما جلسه سازش را برای نخستین بار و ابتکاری در دماوند برگزار کردیم، قبلاً کسانی که معترض بودند، از طریق مراجع قضائی یا اتاق تعاون استان اقدام می‌کردند، اما تاکنون پنج جلسه سازش بین اعضای شاکی و تعاونی‌های مورد مخاطب برگزار کردیم که چهار مورد در این زمینه موفق بوده است.

خدایاری با بیان اینکه ۳۰۰ تعاونی راکد در دماوند وجود دارد، گفت: از ابتدای سال جاری به ۹۰ تعاونی راکد اخطار انحلال دادیم که طی پنج سال گذشته هیچ اخطاری به آنها داده نشده بود و قصد تعیین تکلیف این تعاونی‌ها را داریم.

وی افزود: دماوند در بحث ایجاد اشتغال عملکرد خوبی داشته و ۸۵ درصد از تعهدی که استانداری تهران برای این شهرستان تعیین کرده، محقق شود، سه هزار و ۲۰۰ مورد اشتغال در سال جاری برای دماوند تعیین شده که تاکنون دو هزار و ۸۰۰ مورد آن تحقق پیدا کرده است و در سامانه رصد اشتغال در استان تهران رتبه دوم را کسب کرده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا