موسوی: باید به ساپینتو فرصت بدهیم/ حواشی برنامه میثاقی از لیگ برتر جذاب‌تر است


موسوی: باید به ساپینتو فرصت بدهیم/ حواشی برنامه میثاقی از لیگ برتر جذاب‌تر است

پیشکسوت استقلال در خصوص عملکرد استقلال و ساپینتو صحبت کرد.

علی موسوی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص عملکرد استقلال و ساپینتو در این تیم اظهار داشت: مربی جدید که می‌آید، نباید هوادارن و پیشکسوتان باعث ایجاد فشار روانی روی او شوند و باید فرصت بدهیم تا کارشان را انجام دهند. مربی که جدید می‌آید هیچ شناختی از تیم، بازیکنان و حواشی اطراف تیم ندارد، با یک حرکت می‌تواند جو را به هم بریزد یا آرام کند. باید کمی طاقت بیاوریم تا نتیجه کار را ببینیم.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: آبی پوشان سال گذشته تیم خوبی بسته بودند امسال هم تقریبا همان بازیکنان را دارند اما مربی جدید شناخت کافی ندارد و مشکلی که در گلزنی داشتند امسال هم تا الان گریبانگیر استقلال هست. استقلال هر چه هم نداشته باشد همیشه موقعیت روی دروازه حریف ایجاد می کند و مهاجمان باید بتوانند از این فرصت‌ها استفاده کنند. یک فوروارد حرفه‌ای می‌خواهیم که بتواند از موقعیت هایی که ایجاد می‌شود به نحو احسن استفاده کند.

موسوی در رابطه با حواشی مربوط به حق پخش تلویزیونی و درگیری استقلال و صدا و سیما بیان کرد: در فوتبال ما هیچ چیز سر جای خودش نیست! ظاهرا هیچ قانون نوشته شده‌ای هم وجود ندارد که بتواند حق استقلال را بگیرد. این صحبت‌ها باید از پیش انجام می شد و مشکلات قبل از بازی ها رفع می شد باید با هم گفت و گو می کردند و مشکل را حل می کردند. در فوتبال ما همه چیز به حواشی ختم می شود و ما اصلا فوتبال نمی‌بینیم! پای تلویزیون می‌نشینیم تا حواشی فوتبال را از برنامه آقای میثاقی ببینیم! نباید در انتظار این باشیم که ببینیم تیم ها چه تاکتیکی دارند، حرکات انفرادی‌شان چیست و... فقط باید مسائل حاشیه ای تیم ها و فدراسیون را ببینیم. متاسفانه هیچ چیز سر جایش نیست.

وی در پایان در خصوص رویارویی استقلال با پیکان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر گفت: استقلال نباید با تساوی یا باخت فاصله امتیازاتش با تیم های بالای جدول را زیاد کند چون هم از نظر روحی روی تیم تاثیر می گذارد و هم زیر بار فشار هواداران و رسانه‌ها قرار می گیرند. استقلال به برد احتیاج دارد اما پیکان هم همیشه مقابل استقلال بازی خوبی ارائه داده است و دیدار آن ها جذاب بوده است‌.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من