آتش سوزی هولناک در ساختمان 7 طبقه در شیراز / نجات اهالی ساختمان از محاصره آتش


آتش سوزی هولناک در ساختمان 7 طبقه در شیراز / نجات اهالی ساختمان از محاصره آتش

حوادث رکنا: حریق بامدادی ساختمان هفت طبقه تجاری مسکونی در بلوار ستارخان مهار شد و پنج شهروند از میان دود و آتش نجات یافتند.

به گزارش رکنا؛ رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز محمدهادی قانع یکشنبه ۱۳ شهریور در خصوص جزئیات این حادثه به خبرنگاران گفت: ساعت ۳ و ۶ دقیقه بامداد امروز، خبر وقوع حادثه حریق در طبقه هم کف یک ساختمان 7 طبقه به سامانه ۱۲۵ اعلام و آتش‌نشانان از ۵ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: حادثه در یک فروشگاه عرضه تلفن همراه، اتفاق افتاده بود و با توجه به شعله وری حریق و حساسیت حادثه، آتش نشانان با سرعت عمل و ایمنی فردی کامل به چند گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از چندین رشته لوله آبدهی موفق شدند در کمترین زمان ممکن به کانون آتش سوزی نزدیک شوند و به سرعت مهار شعله‌های آتش را آغاز و از سرایت آن به طبقات فوقانی جلوگیری کنند.

او ادامه داد: گروه دوم از آتش نشانان همزمان با استفاده از تجهیزات تنفسی به جست و جو در طبقات پرداختند و موفق شدند ۵ نفر از ساکنین که در وضعیت خطرناکی در میان دود ناشی از این آ تش سوزی گرفتار بودند از ساختمان خارج و به محل امن انتقال دهند.

قانع گفت: خوشبختانه این حادثه با سرعت عمل و مدیریت عملیات آتش نشانان تلفات جانی نداشت و علت آن توسط کارشناسان در حال بررسی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق