آتش به جان بازار قدیمی میوه وتره بار آمل افتاد


آتش به جان بازار قدیمی میوه وتره بار آمل افتاد

حوادث رکنا: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل از آتش سوزی گسترده در بازار قدیمی میوه وتره بار این شهر خبر داد.

به گزارش رکنا؛ روح الله اسماعیلی با اشاره به شعله ور شدن آتش در بازار قدیمی میوه و تره بار آمل افزود: آتش ابتدا دریکی از غرفه‌های این بازار شعله ور شده و پس از آن به غرفه‌های اطراف نیز سرایت کرد.

وی با بیان اینکه آتش سوزی در ساعت ۵:۵۴ بامداد یکشنبه به سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل اطلاع داده شده بود، گفت: پس از اعلام این آتش سوزی به سامانه اطلاع رسانی این سازمان، حدود ۱۵ نفر از مأموران سه ایستگاه آتش نشانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در محل حادثه ، حاضر شدند و با انجام عملیات‌های تخصصی آتش را مهار کردند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در این سانحه ۸ غرفه بزرگ میوه و تره بار به همراه سبدهای میوه و تجهیزات آن در آتش سوخت، اضافه کرد: با تلاش و حضور به موقع مأموران آتش نشانی آمل از سرایت آتش به کل بازار و حتی خانه‌های اطراف این بازار پیشگیری کردند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه این سانحه تلفات جانی نداشته است، تصریح کرد: هنوز از میزان خسارت و علت آتش‌سوزی به طور کامل مشخص نشده و پس از انجام تحقیقات کارشناسی اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی