ژاوی: کورس قهرمانی فقط بین بارسلونا و رئال مادرید نیست/ پدری بهترین بازیکن زمین بود


ژاوی: کورس قهرمانی فقط بین بارسلونا و رئال مادرید نیست/ پدری بهترین بازیکن زمین بود

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از عملکرد شاگردانش مقابل سویا در هفته چهارم لیگ دسته اول اسپانیا ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته چهارم لالیگا، میزبان خود سویا را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو برداشت و با 10 امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کرد، پس از این بازی گفت: ما در 15 دقیقه آغازین شروع خوبی نداشتیم، اما در ادامه در بازی جا افتادیم و بر بازی تسلط پیدا کردیم و موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردیم. این پیروزی نشان خوبی است و در وضعیت خوبی قرار داریم.

وی همچنین در تمجید از عملکرد هافبک جوانش و مهاجم فرانسوی‌اش اظهار داشت: عملکرد گاوی من را شگفت‌زده نکرد چون هر روز دارم عملکرد او را در تمرینات می‌بینم. نمی‌خواهم نسبت به مابقی اعضای تیم بی‌انصافی کنم، اما او بهترین بازیکن زمین بود. من دمبله را خیلی دوست دارم، بازیکنی که رفتار حرفه‌ای خوبی دارد. عثمان به مانند رافینیا و لواندوفسکی در کارهای دفاعی هم به تیم کمک می‌کند که این کمک شایانی به ما می‌کند. ما بازیکنانی در ترکیب‌مان داریم که می‌توانند تفاوت را رقم بزنند و عثمان یکی از آنها است.

سرمربی بارسلونا صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: سویا تیم خطرناکی است و این را در 10،15 دقیقه ابتدایی بازی نشان داد. ما در مقطع آغازین کنترلی بر بازی نداشتیم و باید بگویم کسب پیروزی در ورزشگاه رامون سانچس پیسخوان کار آسانی نیست. به هر حال ما در مسیر درستی قرار داریم، اما باید به فروتنی و پیشرفت خود ادامه دهیم. بسته نگه داشتن دروازه در این بازی هم مهم بود.

ژاوی درباره مهاجم لهستانی‌اش هم که در این بازی هم گلزنی کرد، اظهار داشت: لواندوفسکی بازیکن شگفت‌انگیزی است. او همیشه راه‌حلی برای هم‌تیمی‌هایش است که این نشان از بلوغ او دارد.

وی همچنین درباره کورس قهرمانی در لالیگا گفت: اگر فکر کنیم که رقابت برای قهرمانی بین بارسلونا و رئال مادرید است، در اشتباه هستیم. پیروزی در خانه تیم‌هایی همچون سویا و رئال سوسیه‌داد آسان نیست. این پیروزی به ما اعتماد به نفس داد، اما باید به کارمان ادامه دهیم.

سرمربی کاتالان‌ها درباره لیگ قهرمانان اروپا هم خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان این هفته شروع می‌شود و ما باید استفاده چرخشی از بازیکنان را آغاز کنیم. بازیکنان ما باید در صد درصد آمادگی باشند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا