شهید رئیسعلی دلواری بیرق پرافتخار مبارزه با استعمار است


شهید رئیسعلی دلواری بیرق پرافتخار مبارزه با استعمار است

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پیامی به مناسبت سالروز قیام شهید رئیسعلی دلواری، این شهید را بیرق پرافتخار مبارزه با استعمار دانست.

پایگاه تحلیلی خبری هم اندیشی: سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه امروز به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم شهریور ماه، سالروز شهادت شهید رئیسعلی دلواری (ره) و روز مبارزه با استعمار انگلیس، پیام گرامیداشت و تجلیل از مقام شامخ این شهید والا مقام صادر کرد.
متن پیام فرمانده نیروی دریایی سپاه به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
«الَّذینَ آمَنوا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذینَ کَفَروا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطّاغوتِ فَقاتِلوا أَولِیاءَ الشَّیطانِ ۖ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفًا» (سوره نساء، آیه۷۶)
کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند؛ و آن‌ها که کافرند، در راه طاغوت، پس شما با یاران شیطان، پیکار کنید (و از آن‌ها نهراسید!)، زیرا که نقشه شیطان، (همانند قدرتش) ضعیف است.
«شجاعت‌های شهید رئیسعلی دلواری برای ملت ایران یک یادگار ارزنده تاریخی است». امام خامنه‌ای (حفظه الله)
دوازدهم شهریور ۱۲۹۴، یادآور سالروز شهادت دلیرمردی از خطه دلیران تنگستان است که با بصیرت و معرفت دینی، میهن دوستی، استقلال‌خواهی و عشق به اسلام عزیز، بیرق پر افتخار مبارزه و جهاد ضد استعماری علیه انگلیس متجاوز را در جنوب ایران زمین برافراشت و مسیر درخشان او تا به امروز با توکل بر خداوند متعال، توسط نادران انقلاب اسلامی، شهید مهدوی (ره) و همرزمان دریادلش در سپاه اسلام تداوم دارد.
شهید رئیسعلی دلواری، فریادگری اسلام‌خواه و وطن دوست بود که با تبعیت از فتوای دینی و بسیج غیورمردان جنوبی، توانست دشمن متجاوز را ذلیلانه به زانو در آورد تا ثمره این جهاد، درس عبرتی ماندگار برای همه دشمنان و بدخواهان ملت مظلوم مقتدر ایران اسلامی باشد که چشم طمع به این خاک زرخیز دوخته‌اند.
بی شک قیام «دلیران تنگستان» به فرماندهی شهید رئیسعلی دلواری که از ابتدای تجاوز انگلیسی‌ها به کشور آغاز شد، سند محکمی بر این حقیقت است که هیچ دشمنی برابر غیرت و شجاعت فرزندان ایران اسلامی، تاب و توان مقاومت و ایستادگی ندارد.
اینجانب با گرامیداشت «روز ملی مبارزه با استعمار انگلیس» و سالروز شهادت این شهید والامقام که نماد غیرت، شرافت، عزت، ایستادگی و مقاومت است، دوام توفیق و پایداری همه آزادمردان و رهروان آن شهید عزیز در جای جای ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار استان بوشهر برای تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب، تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
برادر شما
دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان