ترافیک پرحجم در 2محور شمالی


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد. به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز...

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر شاهد ترافیک پر حجم در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل شهرستانک تا گرماب و حسنکدر تا نسا و محدوده سیاه بیشه هستیم. همچنین در در محور هراز محدوده نارنجستان در هر دو مسیر رفت و برگشت نیز حجم بالای تردد گزارش شده اما ترافیک روان است.

وی ادامه داد:‌ همچنین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت محورهای منتهی به مرزهای خروجی اربعین نیز اظهارکرد: تردد به سمت این مرزها نسبت به روزهای قبل در حال افزایش است، اما در حال حاضر هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی در این محورها وجود ندارد. پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از آمادگی کامل در این خصوص برخوردار است.

شیرانی درباره محورهای مسدود نیز گفت: محور ریگان - ایرانشهر تنها محور مسدود شریانی در کشور است. همچنین محور لاسم - ارجمند نیز به دلیل شرایط فصلی مسدود است. تردد در جاده امامزاده داوود نیز همچنان ممنوع است.

وی درباره شرایط جوی حاکم بر جاده‌های کشور نیز گفت:‌ هیچ پدیده جوی خاصی در جاده‌های کشور گزارش نشده است و در حال حاضر جوی آرام در محورهای مواصلاتی وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس