با حدود دو ماه تاخیر نسبت به زمان اعلام شده؛/ تکمیل کامل ورزشگاه اول تراکتور بعد از تعطیلات


با حدود دو ماه تاخیر نسبت به زمان اعلام شده؛/ تکمیل کامل ورزشگاه اول تراکتور بعد از تعطیلات

بازسازی ورزشگاه یادگار امام تقریبا با دو ماه تاخیر نسبت به زمانی که گفته شده بود، به پایان می رسد.

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه یادگار امام تبریز در حالی از بازی هفته چهارم تراکتور و هوادار میزبانی کرد که هنوز پروسه بازسازی آن به پایان نرسیده است. ساختمانی که رختکن ها در آن احداث شده و نورافکن های ورزشگاه در روز بازی با هوادار هنوز قاب استفاده نشده و بزرگترین جای خالی های یادگار امام بودند. با این حال اما به نظر می رسد که بعد از پایان تعطیلات، این ورزشگاه تکمیل شود.

به دلیل مقاوم سازی نورافکن ها، بازی تراکتور و هوادار زودتر از بازی های دیگر برگزار شد تا پیش از غروب خورشید به پایان رسیده و نیازی به نور غیرطبیعی نباشد. همچنین تیم های میهمان و میزبان از اتاق های ساختمان کناری که برای کارهای رسانه ای در نظر گرفته شده، به عنوان رختکن استفاده کردند. در چنین شرایطی، میکسدزون هم وجود خارجی نداشت و خبرنگاران موفق به گفت و گو با بازیکنان نشدند.

تعطیلی بازی های لیگ برتر به خاطر اردوی تیم ملی فوتبال، بهترین فرصت برای تکمیل نهایی ورزشگاه یادگار امام است. پروسه بازسازی و ایمن سازی ورزشگاه یادگار امام از اواسط تابستان سال جاری به صورت جدی شروع شد و همچنان ادامه دارد. به این ترتیب پروژه ای که ابتدا ادعا می شد همزمان با شروع لیگ برتر به پایان می رسد اینک با حداقل دو ماه تاخیر، خواهد توانست با رختکن های جدید و نور کافی، بعد از تعطیلات، میزبان بازی های تراکتور شود.

تراکتور که یادگار امام را به عنوان ورزشگاه اول خود انتخاب کرده، این روزها در ورزشگاه اختصاصی خود در مجموعه ورزشی-اقتصادی بنیان دیزل تمرین می کند و از آنجایی که سکوهای این ورزشگاه، گنجایش هواداران پرشمار تراکتور را ندارند، ورزشگاه بزرگتر شهر تبریز، به عنوان خانه اول این تیم به حساب می آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس