عصبانیت دیوید مویس؛ گلر چلسی متقلب است!


عصبانیت دیوید مویس؛ گلر چلسی متقلب است!

دیوید مویس، سرمربی اسکاتلندی وستهم، پس از شکست تیمش در استمفوردبریج، ادوارد مندی، دروازه‌بان چلسی را مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش "ورزش سه"، در دربی لندن ابتدا این وستهم بود که به گل رسید، اما در ادامه چلسی دو بار توسط بن چیلول و کای هاورتز موفق به گلزنی شد و در آستانه کسب یک پیروزی شیرین قرار گرفت. در دقیقه 90 بود که کورنت گل تساوی وستهم را به ثمر رساند، اما داور در تصمیمی عجیب و بعد از بازبینی صحنه، خطای این بازیکن روی ادوارد مندی را اعلام و گل وستهم را مردود کرد. دیویس مویس به شدت به انتقاد از رفتار سنگربان سنگالی چلسی پرداخته و او را به تقلب و فریب داور متهم کرده است.

عصبانیت دیوید مویس؛ گلر چلسی متقلب است!

دیوید مویس گفت: "خوب صحنه را دیدید؟ دروازه‌بان چلسی از دروازه‌اش خارج می شود و در ادامه این تیم گل می‌خورد. اما او سپس طوری رفتار می کند که انگار از ناحیه شانه آسیب دیده است. مردود اعلام کردن گل وستهم، یک تصمیم مضحک و بسیار بد بود و من هم عملکرد داور اصلی و هم داور VAR را زیر سوال می برم.

اما مسئله ناراحت‌کننده این است که این بالاترین سطح داوری ما در این مقطع محسوب می‌شود. دروازه‌بان چلسی سعی کرد روی گل اول ما نیز تقلب کرده و به دروغ بگوید که مصدوم شده و در ادامه او در صحنه گل دوم نیز همین کار را تکرار کرد."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران