انگیزه زیادی برای تقابل با پرافتخارترین تیم دنیا داریم


انگیزه زیادی برای تقابل با پرافتخارترین تیم دنیا داریم

جواد کریمی، پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: برزیل یکی از پرافتخارترین تیم‌های دنیا است و برای مسابقه با این تیم انگیزه بالایی داریم.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران سه شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های والیبال قهرمانی جهان به مصاف برزیل خواهد رفت. برزیل با صدرنشینی در گروه خود راهی این مرحله شده و قطعاً یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

جواد کریمی پس از برگزاری تمرین تیم ملی والیبال ایران برای رویارویی با برزیل در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان گفت : تمرینات خیلی خوبی را در لهستان پشت سر گذاشتیم و با انرژی و انگیزه بالا خود را برای بازی با برزیل آماده می‌کنیم.

تمام بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا مقابل پرافتخارترین تیم دنیا عملکرد خوبی داشته باشند. به خوبی می‌دانیم که بازی سختی در پیش داریم اما تلاش خواهیم کرد که به پیروزی برسیم تا دل همه مردم کشورمان شاد شود.

پاسور تیم ملی والیبال ایران درمورد میزان شناخت از تیم ملی برزیل، گفت: شناخت خوبی از حریف‌مان داریم. در لیگ ملت‌های امسال و رقابت‌های دیگر هم مقابل این تیم بازی کردیم و اکثر نفرات برزیل همان نفرات سابق هستند. شناخت کافی داریم و روز به روز هم آنها را آنالیز می‌کنیم. تمرینات تیم هم بر اساس اطلاعاتی است که از برزیل داریم.

کریمی درمورد میزان آمادگی خودش هم گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. روز به روز بهتر می‌شوم و تلاش می‌کنم تا آماده باشم و بتوانم به تیم ملی والیبال ایران کمک کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس