سیستم خنک کننده ایسوس راگ فون 6D Ultimate ، تمام رقبای خود را نابود می‌کند + ویدیو


سیستم خنک کننده ایسوس راگ فون 6D Ultimate ، تمام رقبای خود را نابود می‌کند + ویدیو

ایسوس راگ فون 6 دی آلتیمیت – ROG Phone 6D Ultimate دارای بهترین سیستم خنک‌کننده بین گوشی‌های راگ خواهد بود. در ادامه شاهد تیزر آن باشید.ایسوس راگ فون 6D Ultimate رسماً در 19 سپتامبر (28 شهریور) معرفی می‌شود و بنا به شایعه‌ها، یک نسخه دیگر با نام...

ایسوس راگ فون 6 دی آلتیمیت – ROG Phone 6D Ultimate دارای بهترین سیستم خنک‌کننده بین گوشی‌های راگ خواهد بود. در ادامه شاهد تیزر آن باشید.

ایسوس راگ فون 6D Ultimate رسماً در 19 سپتامبر (28 شهریور) معرفی می‌شود و بنا به شایعه‌ها، یک نسخه دیگر با نام راگ فون 6D هم در کنار آن در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ایسوس پیش‌تر اعلام کرده که نسخه Ultimate مجهز به چیپست دایمنسیتی 9000 پلاس از مدیاتک خواهد بود و حالا در توییتر از سیستم خنک کننده بی‌نظیر این گوشی گیمینگ خبر داده است تا طرفداران را هرچه هیجان‌زده‌تر کند. ایسوس می‌گوید این سیستم طوری هوا را به جریان در می‌آورد که قبلاً در هیچ‌کدام از گوشی‌های راگ ندیده بودیم.

انتظار می‌رود به جز نسخه Ultimate، نسخه 6D راگ فون هم به نوعی از چیپست مدیاتک بهره ببرد؛ احتمالاً همان دایمنسیتی 9000 پلاس یا نسخه غیر پلاس آن. البته این حدس در صورتی موجه است که حرف D در نام این گوشی به Dimensity اشاره داشته باشد.

سیستم خنک کننده ایسوس راگ فون 6D Ultimate ، تمام رقبای خود را نابود می‌کند + ویدیو

با توجه به رندرهای لو رفته در گذشته، می‌توان تقریباً با اطمینان گفت که ایسوس راگ فون 6D نسخه دایمنسیتی راگ فون 6 و راگ فون 6D Ultimate نسخه دایمنسیتی راگ فون 6 پرو به حساب می‌آید. در ضمن شنیده‌ها حکایت از این دارند که راگ فون 6D از نمایشگر امولد 6.78 اینچی با نرخ تازه‌سازی بالای 165 هرتز، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری 6 هزار میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 65 واتی بهره می‌برد.

نهایتاً فاصله زیادی تا رونمایی رسمی از گوشی گیمینگ جدید ایسوس نداریم و به زودی تمامی شک و شبهه‌ها برطرف خواهد شد. در این بین ممکن است این شرکت حتی تیزرهای بیشتری را منتشر کند تا کاربران را همچنان هیجان‌زده نگه دارد.

منبع :GSMArena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !