120 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند


120 واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان- رئیس سازمان صمت سمنان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰ واحد تولیدی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به احیا و رونق تولید و تحقق شعار سال است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل صبح یک‌شنبه در سی و یکمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲۰ واحد تولیدی استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، ابراز داشت: این واحدها موفق به دریافت تسهیلات به ارزش بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد ریال از بانک‌های عامل شدند.

وی ضمن بیان اینکه سهم صنعت از تسهیلات ۶۷ واحد به ارزش ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و سهم کشاورزی از رونق تولید ۵۳ واحد به ارزش ۳۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به احیا و رونق تولید و تحقق شعار سال است.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون ۲۶۵ واحد تولیدی استان متقاضی دریافت تسهیلات هستند، ابراز داشت: این واحدها برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۳ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شدند.

تشنه دل با بیان اینکه پرونده ۶۰ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات در دست بررسی است، تصریح کرد: در این نشست مشکلات بانکی و تسهیلات دو واحد تولیدی صنعتی بررسی و با پرداخت تسهیلات به ۱۸ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی موافقت شد.

وی با بیان اینکه بررسی مشکلات برخی از واحدهای تولیدی استان سمنان در صدر اقدامات این کارگروه قرار دارد، افزود: در این نشست‌ها علاوه بر واحدها عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات رونق تولید مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام