فعالیت قریب به 400 طلبه و مبلغه خواهر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی


فعالیت قریب به 400 طلبه و مبلغه خواهر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی

مسئول کمیته تبلیغ موکب بانوان فاطمی از فعالیت قریب به ۴۰۰ طلبه و مبلغه خواهر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «ماندانا جلالی» مسئول کمیته تبلیغ موکب بانوان فاطمی در گفت وگویی به تشریح فعالیت های طلاب مبلغه در مسیر پیاده روی اربعین از مسیر نجف به کربلا پرداخت و اظهار داشت: قریب به 400 طلبه و مبلغه خواهر در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی مشغول به فعالیت تبلیغی خواهند بود.

وی با اشاره به برپایی موکب بانوان فاطمی در عمود 1222 مسیر نجف به کربلا، افزود: یکی از فعالیت های موکب بحث تبلیغ چهره به چهره و سرکشی به مواکب مختلف به ویژه مواکب عراقی و تقدیر از بانوان و فرزندان است که در این راستا مبلغان خواهر به فعالیت مشغول هستند.

مدیرکل تبلیغ حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: طلاب خواهر در مسیر پیاده روی اربعین به تیم های 5 نفره تقسیم شده اند که در هر تیم متخصص ارتباط چهره به چهره با کودک، طلبه زباندان، طلبه مستندساز و تجربه نگار و پاسخگو به مسائل شرعی وجود دارد.

خانم جلالی با بیان این که فعالیت این تیم های تبلیغی از 10 صفر تا اربعین حسینی تعیین شده است، گفت: هر تیم، 5 روز در مسیر پیاده روی مشغول به تبلیغ و سرکشی از مواکب و تقدیر از بانوان و فرزندان هستند و هدایا و بسته های فرهنگی را نیز به مواکب اهدا می کنند.

وی در پایان بیان داشت: یک تیم 5 نفره هم به عنوان پشتیبان برای مبلغان خواهر قرار داده شده که آنها را در این مسیر همراهی کرده و بسته ها و هدایا را به این تیم ها می رسانند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان