مجلس به دستگاه‌های متخلف در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران تذکر داد


مجلس به دستگاه‌های متخلف در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران تذکر داد

نماینده مردم جویبار، سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس بر روند اجرای قوانین از جمله قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران نظارت دارد و به طور مکرر به دستگاه‌های مختلف و مستنکف تذکرات جدی را داده است.

مجلس به دستگاه‌های متخلف در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران تذکر داد

به گزارش ایران اکونومیست از بنیاد شهید و امور ایثارگران، کیوان مرادیان افزود: برخی دستگاه‌ها شاید مقدماتی نیاز داشته باشند که باید آن را فراهم کنند و این فرصت‌ به آنها داده شده، ما انتظار داریم مطالبات این قشر ارزشمند که امنیت، افتخار و پیشرفت کشور را مدیون زحمات، مقاومت و از خودگذشتگی آنها هستیم محقق شود و حداقل وظیفه ما این است به خواسته آنها جامعه عمل بپوشانیم.

وی ادامه داد: پیگیری قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و مجلس انجام می‌شود، ما اطلاع داریم که بنیاد برای تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگران تلاش کرده و اجرای این قانون را پیگیری می‌کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه‌های مجلس برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری آیت الله خامنه ای زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگری‌ها، شهامت‌ها و دلیری‌های شهدا و رزمندگان ما کمتر از مجاهدت نیست. مجلس در کنار بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات خوبی را انجام داده است و بنا دارد که در زمینه ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند.

مرادیان خاطرنشان کرد: شناساندن شهدای ارزشمند و معرفی آن‌ها به نسل جوان و استفاده از قالب‌های مختلف هنری در این عرصه، ساماندهی گلزارهای مطهر شهدا و ثبت خاطرات و انتشار وصیت‌نامه‌های شهدا ضرورت دارد و می‌تواند نسل جوان را با این فرهنگ بیش از پیش آشنا کند و امیدوار هستیم که پیرو خوبی برای شهدا باشیم و فرهنگ شهادت را در جامعه تقویت کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط