یوری ژورکائف:/ بارسلونا خواهان من، رونالدو و زیدان بود


یوری ژورکائف:/ بارسلونا خواهان من، رونالدو و زیدان بود

یوری ژورکائف، ستاره سابق فوتبال فرانسه، فاش کرد در گذشته پیشنهاد بارسلونا را رد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در سال 1996 و بعد از درخشش در ترکیب تیم هایی چون موناکو و پاری سن ژرمن بود که یوری ژورکائف مورد توجه بارسلونا قرار گرفت و فاصله ای تا انتقال به نوکمپ نداشت. اما حالا خود یوری ژورکائف در مصاحبه ای مدعی شد جدایی یوهان کرویف از بارسلونا باعث شد او پیشنهاد کاتالان ها را رد کرده و برای سه فصل راهی اینتر شود.

یوری ژورکائف گفت: "پشیمان نیستم، اما بعد از پاری سن ژرمن می توانستم با بارسلونا قرارداد ببندم. پدر و برادرم که مدیر برنامه ام بودند، چندین بار با خوان گاسپارت ملاقات کردند. رویای من کار با یوهان کرایف بود و هر دو طرف علاقه داشتند من راهی بارسلونا شوم.

یوری ژورکائف:/ بارسلونا خواهان من، رونالدو و زیدان بود

مدیران باشگاه اسپانیایی در آن مقطع حتی امیدوار بودند که من را به همراه رونالدو و زین الدین زیدان جذب کنند. با این حال کرایف صمیمانه به من زنگ زد که شاید دیگر روی نیمکت بارسا نباشم و همین اتفاق نیز رخ داد و من هم به اینتر رفتم. گاسپارت به پدرم گفت که تو نمی‌توانی پیشنهاد بارسلونا را رد کنی، مگر اینکه دیوانه باشی.

بهترین همبازی دوران ورزشی؟ رونالدو، من لذت او از فوتبال را در هیچ کس دیگری ندیده ام و این همان چیزی بود که رونالدو را حتی بیشتر از استعدادش متمایز کرده بود. او یک گلزن بود، اما وسواسی به گلزنی نداشت و هرگز از گلزنی دیگران ناراحت و ناامید نمی شد. رونالدو در داخل و خارج از زمین هم تیمی فوق العاده ای بود."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش