برگزاری مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان


برگزاری مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان

مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان امروز (یکشنبه) برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان با حضور محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان، تابع دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک، فرهادیان رئیس امور مشترک فدراسیون‌ها و با حضور مسئولان فدراسیون و رؤسای فدراسیون‌ها به‌صورت وبیناری برگزار شد.

در این مجمع خلاصه عملکرد برنامه‌های فدراسیون در سال 1400 تشریح شد و همچنین در مورد برنامه‌های سال 1401 نیز صحبت‌هایی صورت گرفت و تصویت عملیاتی شد.

غلامرضا شعبانی بهار در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان درباره اردوهای تیم ملی در سال 1400، اظهار داشت: در مجموع 210 روز اردو برگزار کردیم و این ترتیب تیم‌های ملی تیروکمان معادل 57 درصد ایام سال را در اردو سپری کردند و تیم ملی پاراتیروکمان نیز 111 روز، معادل 30 درصد ایام سال را در اردو بود.

وی راجع به اعزام تیم‌های ملی به مسابقات برون مرزی در سال 1400، اعلام کرد: تعداد این اعزام‌ها از سوی فدراسیون به هفت مورد رسید و با اعزام به مسابقات المپیک و پارالمپیک به 9 مورد رسیدیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان افزود: معجزه‌ای به لحاظ مالی نداشتیم و شاکله اصلی اعزام‌ها را مدیون وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک هستیم.

شعبانی بهار در ادامه با اشاره به اینکه مقوله تیر و سرتیر به‌عنوان دغدغه ورزشکاران مطرح است، یادآور شد: در زمینه تأمین تیر و سرتیر به دغدغه ورزشکاران واقف هستیم و تلاش می‌کنیم در این راستا کمبودی نداشته باشیم.

وی همچنین به مسائل مالیاتی فدراسیون تیر اندازی با کمان اشاره کرد و گفت: در حوزه مالیاتی حکمی برای فدراسیون تیراندازی با کمان صادر نشده است.

گفتنی است در ادامه بازرس فدراسیون تیروکمان در گزارش خود اعلام کرد: براساس حکم قطعی دادگاه فدراسیون تیراندازی با کمان مکلف به پرداخت هزینه 13 هزار و 800 دلاری به مربی وقت تیم ملی تیروکمان است و باید این مبلغ را به‌صورت ریالی یا ارزی به نرخ روز پرداخت کند. باید بدانیم این پرونده مربوط به پاداش‌ها و سایر موارد مربوط به این مربی وقت تیم ملی تیروکمان در سال‌های گذشته است.

در این مجمع همچنین گزارش خزانه‌دار، بازرس و حسابرس ارائه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی