صدور 69 هزار گذرنامه و برگ گذر مرزی به عتبات عالیات در هرمزگان


صدور 69 هزار گذرنامه و برگ گذر مرزی به عتبات عالیات در هرمزگان

بندرعباس - فرمانده انتظامی هرمزگان از فعالیت شبانه روزی و جهادی پلیس گذرنامه و صدور ۶۳ هزار گذرنامه جدید و ۵ هزار و ۷۰۰ برگ گذر مرزی ویژه اربعین حسینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا جعفری ظهر یکشنبه در نشستی با خبرنگاران بیان داشت: از ابتدا شروع ثبت نام و اخذ گذر نامه برای همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی با تلاش های همه جانبه و شبانه روزی پلیس گذر نامه استان تاکنون ۶۳ هزار جلد گذرنامه جدید و ۵ هزار و ۷۰۰ برگ گذر مرزی برای شهروندان و مردم ولایی استان صادر شده است.

وی با اشاره به تمدید اعتبار ۲ هزار فقره گذرنامه برای مراجعه کنندگان، افزود: با هدف اطلاع رسانی و آکاهسازی عمومی در خصوص نحوه شرایط و فرآیند صدور و اخذ گذرنامه با برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته با دفاتر ائمه‌ جمعه استان با حضور کارشناسان پلیس گذرنامه در حاشیه برگزاری نماز جمعه میز خدمت ارائه و نسبت به پاسخگویی و رفع ابهام شهروندان علاقمند به حضور در همایش عظیم پیاده روی به کربلای معلی اقدام شده است.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگانن اظهار داشت: ارائه خدمات پلیس به زائران عتبات و عالیات به صورت دو شیفت صبح و عصر از ساعت ۷ صبح تا ۶ عصر انجام و نسبت به صدور گذرنامه و تمدید اعتبار و تعیین تکلیف وضعیت سفر شهروندان و مردم استان اقدام می شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی های صورت گرفته تدابیر لازم در خصوص تأمین نظم و امنیت انتظامی ، اجتماعی و ترافیکی زائران در طول مسیر تا مرز توسط پلیس اندیشیده شده و نیروهای مجرب و دارای تخصص و تجربه اعزام شده اند.

سردار جعفری تصریح کرد: با هماهنگی و تدابیر صورت گرفته توسط مجموعه فرماندهی انتظامی استان تعداد یک کاروان کربلایی اولی ها نیز به تعداد ۳۵ نفر با یک دستگاه اتوبوس و با حمایت مادی و معنوی پلیس استان برای شرکت در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی به کربلا اعزام شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی