پیشنهاد برای ترمیم منطقه حساس استقلال/ شرط پیروزی برابر پیکان


پیشنهاد برای ترمیم منطقه حساس استقلال/ شرط پیروزی برابر پیکان

کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان ای که استقلال برای رسیدن به شرایط ایده آل نیاز به ترمیم خط میانی اش دارد گفت: اگر این منطقه حساس پوشش داده نشود در دیدارهای آینده هم مشکل‌ساز خواهد بود.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار استقلال برابر پیکان از هفته پنجم لیگ برتر که سه شنبه برگزار خواهد شد، گفت: آبی پوشان در چهار دیدار گذشته خود ۷ امتیاز کسب کردند و تساوی این تیم برابر نفت مسجد سلیمان استقلال را به رتبه چهارم رساند. بازی که همه فکر می‌کردند آبی پوشان به راحتی می‌توانند برنده باشند این اتفاق صورت نگرفت. نفت توانست با یک بازی خوب و دوندگی بالا اجازه ندهد استقلال به گل دست پیدا کند.

وی تاکید کرد: در این دیدار نبود یک هافبک خلاق و طراح باعث شد استقلال دو امتیاز را از دست بدهد و دو پله سقوط کند.

ورمزیار درمورد دیدار استقلال برابر پیکان هم گفت: پیکان با مربی جوان خود و بازیکنان جوانی که دارد شرایط خوبی در لیگ پیدا کرده، تیمی که با دوندگی بسیار نقاط ضعفش را پوشش می‌دهد، بستن کناره‌ها باعث می‌شود هر تیمی مقابل پیکان قرار می‌گیرد دچار دردسر شود و این تیم با همین شیوه توانسته نمایش قابل قبولی در لیگ داشته باشد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: استقلال هم می‌داند اگر این دیدار را نبرد باعث خواهد شد باز هم چند پله سقوط کند و بالای جدول را از دست بدهد. ساپینتو باید در این دیدار از بازیکنانی چون قایدی و حتی مطهری که چند روزی درگیر اتفاقات رفتنش از استقلال بود، استفاده کند. مهدی قایدی می‌تواند خط دفاع پیکان را آزار داده و موقعیت گلزنی برای دیگر بازیکنان فراهم کند بنابراین ساپینتو باید آماده‌ترین ها را به میدان بفرستد تا بتواند در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران استقلال این دیدار را با پیروزی به پایان برساند.

کارشناس فوتبال ادامه داد: استقلال باید در مورد خط میانی یک تصمیم جدی بگیرد، این خط نیاز به یک هافبک بازیساز و خلاق دارد تا بتواند مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد، نیازی که ساپینتو هم به آن رسیده و از مسئولین باشگاه خواسته هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

وی در مورد نتیجه این دیدار هم گفت: باید ببینیم استقلال با تجربه در مقابل پیکان جوان و دونده چه تدبیری خواهد داشت تا این تیم را شکست دهد. استقلال می‌تواند برنده این دیدار باشد به شرط آنکه هم چیدمان خوبی داشته باشد و هم از موقعیت‌هایش استفاده کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل