رقابت تنگاتنگ آبی‌اناری‌ها و کهکشانی‌ها در لالیگا


رقابت تنگاتنگ آبی‌اناری‌ها و کهکشانی‌ها در لالیگا

آبی اناری‌ها با پیروزی برابر سِویا، ۱۰ امتیازی شدند و با ۲ امتیاز اختلاف پس از رئال در رده دوم جدول قرار گرفتند؛ ضمن اینکه بارسا در جدول خرید گرانترین بازیکنان هم پس از رئال در رده دوم قرار دارد.

به گزارش مشرق، شکست بتیس از رئال مادرید، نه تنها برای کهکشانی‌ها امتیازآور بود بلکه باعث شد بارسلونا هم از رقیب جدولی خود را پیشی بگیرد و به جای بتیس در رده دوم جدول قرار گیرد.

به این ترتیب، آبی اناری‌ها پس از پیروزی دیشب مقابل سِویا در حال حاضر در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارند و فقط رئال مادرید را پیش رو دارند که چهار بازی خود را با پیروزی به پایان رسانده است.

بارسا هم پس از آن تساوی در نخستین بازی مقابل رایو، تلاش کرد سه برد ارزشمند به دست آورد با آن بردها و تساوی حالا ۱۰ امتیاز دارد.

بتیس نیز تا دیروز با رئال مادرید پیشتاز بود اما پس از شکست در سانتیاگو برنابئو مقابل رئال با ۹ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

تلاش بارسلونا برای صدرنشینی در حالی شتاب گرفته است که این تیم در بازار انتقال تابستانی، ۳ انتقال‌ گران قیمت تابستان ۲۰۲۲-۲۳ لالیگا را به خود اختصاص داده است. با این حال رئال مادرید با خرید شوامنی ۸۰ میلیون یورویی در صدر است.

رافینیا دیاز، ژول کونده و روبرت لواندوفسکی ۳ خرید گران قیمت بارسلونا هستند که به ترتیب از رتبه دوم تا چهارم لیست را به خود اختصاص داده‌اند.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | دلخوری و ناراحتی شدید رابعه اسکویی از مازیار لرستانی؛ مجری برنامه متعجب شد