تصاویر و مشخصات کلیدی گوشی مقرون به صرفه Redmi A1 فاش شد


تصاویر و مشخصات کلیدی گوشی مقرون به صرفه Redmi A1 فاش شد

با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی‌های گران‌قیمت و سطح بالا آیفون ۱۴، شرکت شیائومی رویکردی کاملاً مخالف در پیش گرفته و در حال آماده شدن برای معرفی و عرضه یک گوشی مقرون به صرفه به نام ردمی آ1 است. در حال حاضر شیائومی در رابطه با قیمت مصرف‌کننده و...

با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی‌های گران‌قیمت و سطح بالا آیفون ۱۴، شرکت شیائومی رویکردی کاملاً مخالف در پیش گرفته و در حال آماده شدن برای معرفی و عرضه یک گوشی مقرون به صرفه به نام ردمی آ1 است. در حال حاضر شیائومی در رابطه با قیمت مصرف‌کننده و زمان عرضه گوشی Redmi A1 اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

به نظر می‌رسد که شیائومی در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی مقرون به صرفه از مجموعه ردمی به بازار است. این شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به تازگی چندین تیزر رسمی و تصاویر رندر شده با کیفیت از گوشی جدید ردمی آ1 منتشر کرده است که نباید آن را با شیائومی می آ1 قدیمی اشتباه بگیریم.

در این تصاویر رنگ‌های ملایم بدنه گوشی و همچنین روکش بافت چشم قاب پشتی شدیداً به چشم می‌آید.

در همین رابطه بخوانید:

- شیائومی گوشی خوش قیمت Redmi 10 Prime را معرفی کرد؛ تراشه Helio G88 و باتری با ظرفیت 6000mAh
- گوشی ارزان قیمت Redmi Note 11 SE با طراحی زیبا معرفی شد

در صفحه مربوط به گوشی Redmi A1 به باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی آن نیز اشاره شده است. این دیگر ویژگی‌های این گوشی مقرون به صرفه می‌توان به صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل HD+ و تراشه Helio A22 شرکت مدیاتک اشاره کرد. این سخت‌افزارهای جذاب همراه با رم LPDDR4X و حافظه eMMC 5.1 ساختار اصلی گوشی‌های مقرون به صرفه ردمی آ1 را تشکیل می‌دهند.

برای شارژ باتری ۵ هزار میلی‌آمپری گوشی‌های جدید Redmi A1 هم یک شارژر ۱۰ واتی درون جعبه قرار داده شده است. گوشی جدید ردمی با وزن ۱۹۲ گرم قابلیت نصب دو سیم‌کارت به صورت هم‌زمان، کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، جک ۳.۵ میلی‌متری و رادیو FM را دارد.

از آنجا که با یک محصول مقرون به صرفه و ارزان قیمت سروکار داریم، نباید انتظار چندانی از دوربین‌های در نظر گرفته شده برای آن داشته باشیم. پیکربندی دوربین‌های پشتی Redmi A1 شامل دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2 در کنار یک دوربین مکمل با دیافراگم f/2.2 است که احتمالاً نقش سنسور عمق سنج را برعهده دارد. در بخش جلویی این گوشی جدید هم یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

تصاویر و مشخصات کلیدی گوشی مقرون به صرفه Redmi A1 فاش شد

از دیگر ویژگی‌های شناخته شده گوشی Redmi A1 می‌توان به فناوری ارتباطی بلوتوث ۵ و وای‌فای ۲.۴ گیگاهرتز و همچنین سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اشاره کرد.

در حال حاضر تنها یک تصویر واقعی از گوشی مقرون به صرفه ردمی آ1 منتشر شده است که بخش جلویی گوشی را به نمایش می‌گذارد.

قیمت و زمان عرضه گوشی Redmi A1

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه ردمی آ1 منتشر نشده است، اما همان‌طور که مشخص شده است این گوشی هوشمند مقرون به صرفه اولین محصول از گوشی‌های تماماً ساخته شده در کشور هند است که به‌صورت جهانی عرضه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!