کدام کشور‌ها بیشترین زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند؟


کدام کشور‌ها بیشترین زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند؟

نتایج مطالعه‌ای نشان می‌دهد که کاربران جهانی اینترنت به‌طور متوسط ۲ ساعت و ۲۷ دقیقه روزانه را در رسانه‌های اجتماعی می‌گذرانند، اگرچه این روندها در کشورهای مختلف به‌طور گسترده‌ای متفاوت است.

در بسیاری از موارد بررسی در این تحقیق، استفاده از رسانه‌های اجتماعی در سه ماهه اول ۲۰۲۰ در مقایسه با ارقام سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ کاهش یافته بود اما همه‌گیری ویروس کرونا این روند را در بسیاری از کشورها معکوس کرده است.

به نقل از ویفروم، افراد در بازارهای نوظهور بیشترین زمان را در رسانه‌های اجتماعی می‌گذرانند و جمعیت جوان‌ این مناطق به ویژه در سن ۱۶ تا ۲۴ ساله باعث رشد جهانی این بازارها خواهند شد.

مردم کشور نیجریه بیشترین زمان روزانه را در رسانه‌های اجتماعی سپری می‌کند، به‌طوری‌که کاربر در این کشور به‌طور متوسط ۴ساعت و ۷دقیقه از این رسانه‌ها استفاده می‌کند.

فیلیپینی‌ها معمولاً به همان اندازه زمان روزانه را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی می‌گذرانند، در حالی که این زمان برای هندی‌ها و چینی‌ها به ترتیب حدود ۲.۵ ساعت و ۲ساعت در روز است.

کشورهای دارای جمعیت سالخورده کمترین زمان را در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانند، برای مثال، متوسط کاربر اینترنت ژاپنی‌ها فقط ۵۱ دقیقه است.

آلمان فقط اندکی بالاتر از این آمار را ارسال می‌کند به‌طوری‌که کاربران هر روز یک ساعت و ۲۰ دقیقه در رسانه‌های اجتماعی حضور دارند.

بریتانیا و ایالات‌متحده هر دو نزدیک به ۲ ساعت روزانه را صرف تعامل با رسانه‌های اجتماعی می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا