سکانسی از سریال یاغی که حاشیه‌ساز شد+ فیلم


سکانسی از سریال یاغی که حاشیه‌ساز شد+ فیلم

همزمان با انتشار قسمت هفدهم سریال یاغی، واکنش ها و اعتراضاتی به قسمت هایی از این سریال که روایت گر مسابقات کشتی جهانی است، صورت گرفت.

سکانسی از سریال یاغی که حاشیه‌ساز شد+ فیلم

به گزارش راهبرد معاصر؛ پس از انتشار تازه ترین قسمت سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت که از ابتدای تیرماه انتشار خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز کرده، ورود قهرمان قصه (جاوید) همراه دیگر نمایندگان جوان کشتی ایران به مسابقات قهرمانی کشتی و بازی در برابر حریف آمریکایی، اوکراینی، روسی و چینی حواشی ایجاد کرد.
در این قسمت داستان یاغی، جوانان کشتی گیر به نمایندگی ایران مغلوب حریف آمریکایی و اوکراینی خود شده اما حریف روس و چینی خود را می برد. پس از واکنش هایی که فعالان رسانه ای در توئیتر به این سکانس ها داشتند، خبرگزاری دانشجو با انتشار ویدئویی از قسمت هفدهم یاغی در کنار فیلم هایی از مسابقات واقعی کشتی ایران و آمریکا واکنش نشان داد و نوشت:
یاغی روایت زندگی جوانی است گرفتار سیاهی‌های جنوب شهر که می خواهد خود را از آن منجلاب نجات دهد. در این مسیر پارسا پیروزفر(بهمن خان) که خود از خلاف‌کارهای کهنه‌کار است دست او را می‌گیرد و با نگاهی پدرانه سعی می‌کند او را به قله قهرمانی در ورزش کشتی برساند. نیکی کریمی، امیر جعفری، طناز طباطبایی، ‌ فرهاد اصلانی، ‌آبان عسگری و عباس جمشیدی‌فر از دیگر بازیگرانی هستند که در این سریال حضور دارند./ همشهری آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق