294 هکتار از زمین‌های خراسان شمالی به سرمایه‌گذاران واگذار شد


294 هکتار از زمین‌های خراسان شمالی به سرمایه‌گذاران واگذار شد

بجنورد- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی از واگذاری ۲۹۴ هکتار از زمین های استان به سرمایه گذاران خبر داد و گفت: ۸۳۵ هکتار از اراضی نیز قابل واگذاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فخر موحدی پیش از ظهر یک شنبه در کارگروه توسعه شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هزار و ۶۰۰ هکتار از اراضی خراسان شمالی در اختیار سرمایه گذاران قرار داده خواهد شد.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خراسان شمالی ادامه داد: ۸۳۵ هکتار در حال واگذاری و ۵۵۲ هکتار هم قابل واگذاری است اما تاکنون ۲۹۴ هکتار به صورت عملیاتی واگذار شده است.

وی افزود: ت امین زیر ساخت‌ها و امکانات برای طرح‌های تولیدی در بخش‌های مختلف از خواسته‌های اصلی سرمایه گذاران است هر چند تلاش‌های خوبی در این حوزه صورت گرفته اما نیازمند توجه و اهتمام بیشتری هستیم.

فخر موحدی گفت: با انجام اقدامات لازم درصدد هستیم سرمایه گذاران به صورت هدفمند در اراضی و مناطق مختلف بتوانند کار خود را آغاز کنند.

مهدی رشیدی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز در این جلسه بر ایجاد امکانات و زیر ساخت‌های لازم برای سرمایه گذاران تاکید کرد و گفت: حوزه‌های تأمین آب و توجه به مسائل محیط زیست از مقوله‌های مهم در ایجاد ناحیه صنعتی است.

وی بیان داشت: صنعت در شهرک‌های صنعتی باید جانمایی شود و ضروری است تا از زیر ساخت‌های موجود استان حداکثر استفاده را ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در