دوره حرفه‌ای مربیگری فوتسال آسیا در مازندران برگزار شد


دوره حرفه‌ای مربیگری فوتسال آسیا در مازندران برگزار شد

آمل- رئیس هیئت فوتبال مازندرن گفت: دوره حرفه‌ای مربیگری درجه B به عنوان بالاترین سطح مربیگری فوتسال آسیا برای نخستین بار برای مربیان این رشته ورزشی به میزبانی شهرستان آمل برگزار شد.

رحیم درزی خلردی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در این دوره آموزشی ۲۰ نفر از مربیان بومی استان که هم اکنون هدایت تیم‌های فوتسال مازندران را در رقابت‌های لیگ برتر، دسته یک کشوری برعهده دارند و یا به عنوان بازیکن درسال های قبل درتیم های لیگ برتری حضور داشتند، دراین دوره شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این میزبانی افتخار ارزنده وبزرگی برای فوتسال مازندران به شمار می‌رود، اظهار کرد: ابوالقاسم عارفیان، کارشناس ارشد مدیریت ورزشی ومدرس فدراسیون فوتبال دارای مدرک مربیگری A آسیا و مدرس فوتسال مدرس بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان مدرس این دوره هفت روزه را تدریس کرد.

درزی خلردی، برگزاری این دوره‌ها را درراستای ارتقای سطح فنی مربیان فوتسال مازندران حایزاهمیت خواند وگفت، به همه مربیانی که این دوره آموزشی را با موفقیت پشت سرگذاشتند، مدرک مربیگری B آسیا داده می‌شود که این مدرک به منزله هدایت تیم‌های لیگ برتری است.

رئیس هیأت فوتبال مازندران، همچنین از برگزاری دوره مربیگری درجه A آسیا برای نخستین بار دراین استان درمهرماه امسال خبر داد وگفت: ثبت نام از علاقمندان به این دوره که دوره مربیگری را گذاراندند، درحال انجام است.

درزی خلری، برگزاری دوره آموزش برای مربیان فوتبال وفوتسال ونیز داوران مرد وزن را یکی ازبرنامه های جدی هیأت فوتبال مازندران بیان کردو گفت: برگزاری این دوره‌ها با دعوت از مدرسان مطرح فدراسیون فوتبال که رتبه‌های ویژه وجایگاه مهمی درکنفدراسیون فوتبال آسیا دارند، دراستان برگزارمی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس