رونمایی از فرش تمام پشم طبیعی در نمایشگاه بین‌المللی تهران


رونمایی از فرش تمام پشم طبیعی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

در حاشیه نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و اقلام وابسته که ۱۲ تا ۱۵ شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود از محصول جدید شرکت فرش فرهی رونمایی شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در حاشیه نمایشگاه فرش ماشینی، موکت و اقلام وابسته که ۱۲ تا ۱۵ شهریور در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود از محصول جدید شرکت فرش فرهی رونمایی شد. این محصول که با برند فرش سرمایه عرضه می‌شود کاملاً مشابه فرش دستبافت است و از پشم طبیعی بافته شده است.

رونمایی از فرش تمام پشم طبیعی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

فرش دستبافت ایرانی آمیزه‌ای از هنر و صنعت است که در جای‌جای دنیا بانام کشور عزیزمان ایران شناخته‌شده است. در سال‌های اخیر افزایش قیمت این محصول باعث شده خرید این محصول زیبا و باکیفیت برای بسیاری از اقشار جامعه مقدور نباشد. از طرف دیگر حفظ و نگهداری این محصولات گران‌بها در زندگی روزمره یکی از مشکلاتی است که خانواده‌ها را ترغیب به استفاده از محصولات صنعتی جایگزین می‌کند. شرکت فرش سرمایه زیرمجموعه گروه نساجی فرش فرهی یکی از نوآوران صنعت فرش ماشینی در نمایشگاه امسال محصولی را رونمایی کرد که می‌تواند جای خالی فرش اصیل ایرانی را در خانه‌ها پر کند و ارزش خود را پس از سال‌ها استفاده حفظ نماید. این محصول از پشم طبیعی تولید داخل بافته‌شده و کاملاً مشابه فرش دستبافت است. پشم طبیعی در مقایسه با سایر الیاف‌های طبیعی از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار است و طی قرن‌ها در بافت فرش‌های ایرانی به کار گرفته‌شده است. پشم استفاده شده در این محصول نوآورانه در تماس با مایعات بوی نامطبوع منتشر نمی‌کند و علاوه بر اینکه از قابلیت شستشو راحت و حفظ رنگ برخوردار است نسبت به الیاف‌های مصنوعی از نظر سلامتی مناسب‌تر است.

رونمایی از فرش تمام پشم طبیعی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

در تولید فرش سرمایه شرکت فرش فرهی تمامی مراحل تکمیل از جمله، شور، ریشه، شیرازه و پرزگیری کاملاً به‌صورت دستی و مشابه فرش دستبافت انجام می‌شود. قیمت این محصول حدوداً یک‌سوم فرش دستباف با کیفیت مشابه است و در طرح‌های اصیل ایرانی و مدرن در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

شرکت فرش فرهی از سال ۱۳۶۹ در صنعت فرش ماشینی کشور مشغول به فعالیت است و محصولات آن در بیش از ۵۰ شعبه فرش فرهی و ۹ فروشگاه بزرگ آقای فرش عرضه می‌شود. این شرکت در طی دوران فعالیت خود موفق به ثبت ۱۰ اختراع دانش‌بنیان و کسب ۱۱ استاندارد بین‌المللی شده و یکی از صادرکنندگان موفق صنایع نساجی کشور به‌حساب می‌آید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش