کشف 28 کیلو تریاک، هروئین و حشیش در تهران/ بازداشت زوج مواد فروش


کشف 28 کیلو تریاک، هروئین و حشیش در تهران/ بازداشت زوج مواد فروش

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری یکی از توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شرق تهران و دستگیری یک زوج موادفروش خبر داد.

سرهنگ ضرغام آذرین در تشریح دو مورد از مهمترین پرونده‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهارکرد:‌ اعلام شکایت و گزارش تعدادی از شهروندان در حوالی میدان امام حسین(ع) درباره فعالیت مشکوک مالک یک خانه در زمینه فروش و قاچاق مواد مخدر، سبب شد تا پرونده‌ای در این زمینه در پایگاه نهم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ تشکیل شود و بررسی و تحقیق پیرامون جزییات آن در دستورکار ماموران این پایگاه قرار گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ادامه داد: پیگیری و تحقیقات میدانی ماموران انتظامی در محل منجر به تایید صحت و چگونگی عملکرد مظنون پرونده شد و اقدامات ابتدایی برای دریافت دستور ورود به خانه از طرف مرجع قضایی انجام شد.

آذین گفت: در نهایت پس در نظر گرفتن تمامی جوانب و مقدمات کار تیمی از ماموران پلیس با هماهنگی‌های قضایی به مخفیگاه متهم رفتند و ضمن دستگیری وی در بازرسی از این خانه ۲۳کیلو و ۱۰۰گرم تریاک و یک کیلو و ۷۰گرم حشیش کشف کردند.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، تصریح کرد: متهم به ارتکاب این جرم اعتراف کرد و برای پیگرد قضایی پس از منتقل شدن به مقر پلیس به دادسرا معرفی شد.

زوج مواد فروش دستگیر شدند
آذین در ادامه با اشاره به دستگیری زن و شوهر موادفروش گفت: دریافت چندین گزارش و شکایت مردمی درباره فروش و توزیع مواد مخدر در بوستان‌های شهر تهران منجر به تشکیل پرونده‌ای در این زمینه شد و تیمی از ماموران پایگاه یازدهم این پلیس عهده‌دار رسیدگی به موضوع شدند. رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص کرد که یک زوج جوان در بوستان‌های پایتخت به‌خصوص در پارک‌های شرق تهران مواد مخدر توزیع کرده‌اند.

آذین تصریح کرد: متهمان سابقه‌دار بودند و پس از انجام مراقبت‌های ویژه و هماهنگی‌های قضایی از مخفیگاه آن‌ها که در جنوب تهران قرار داشت بازدید شد و هر دو متهم در محل دستگیر شدند. طی بازدید از این مکان چهارکیلو و ۶۳۰گرم هروئین و مبلغ ۱۹۰میلیون ریال وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان گفت: متهمان پس از دستگیری به مقر پلیس انتقال یافتند و پس از انجام تحقیقات ثانویه برای گذراندن مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...