بازداشت 5 فروشنده اسلحه و مهمات در تهران / پلیس فاش کرد


بازداشت 5 فروشنده اسلحه و مهمات در تهران / پلیس فاش کرد

حوادث رکنا: 7 قبضه سلاح گرم غیرمجاز و دستگیری5 تن از عاملان فروش سلاح و مهمات غیر مجاز در شمال و جنوب شرق تهران کشف شد.

به گزارش رکنا؛ سرهنگ"سعید راستی "رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ در تشریح این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی کسب خبری در خصوص خرید و فروش و تبلیغ سلاح در فضای مجازی، تیم های عملیاتی پلیس اطلاعات تهران بزرگ بلافاصله وارد عمل شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:با شناسایی مخفیگاه متهمان این پرونده ماموران مرکز عملیات پسس از اخذ دستور قضایی طی چند عملیات جداگانه و ضربتی در محلات مسعودیه و لواسانات 5 نفر از عاملان و فروشندگان سلاح و مهمات غیر مجاز دئستگیر و از مخفیگاه آنها 7قبضه سلاح گرم به همراه 12عدد فشنگ کشف کردند.

این مقام انتظامی اتصریح کرد: علاوه بر سلاح های کشف شده،یک عدد پلاک جعلی خودرو و یک دستگاه بی سیم از متهمان این پرونده کشف شد.

سرهنگ راستی با اشاره به اینکه پس از انتقال متهمان و انجام بازجویی های مقدماتی ، مشخص شد این افراد شرور سلاح ها را از طریق آشنایی با فرد دیگری در فضای مجازی خریداری تا با قیمت بالاتر آن را به فروش برساند،خاطر نشان کرد:هر 5متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در پایان از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در سطح شهر، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو