«رضا شمرخون» روی صحنه تالار محراب


«رضا شمرخون» روی صحنه تالار محراب

نمایش «رضا شمرخون» به کارگردانی و نویسندگی حامد شیخی از روز دوشنبه چهاردهم مرداد در مجموعه تئاتر محراب روی صحنه می‌رود.

نمایش «رضا شمرخون» حکایت شخصی به نام رضا شمرخون است که پس از سال‌ها با صورت سوخته از اسارت برگشته و از بیم رویارویی با نامزدش رویا به میدان تعزیه نمی‌رود.

این نمایش که متناسب با حال و هوای ماه محرم روی صحنه می‌رود ، تلفیقی از تئاتر میدانی و تئاتر صحنه‌ای است و تماشاگران از همان محوطه تالار محراب بیننده نمایش هستند و همراه با بازیگر وارد سالن می‌شوند و در زمان خروج از سالن با صرف نذری هم‌چنان بیننده نمایش هستند.

این نمایش بیست و یکمین نمایش گروه هنری تندیس و چهاردهمین نوشته و کارگردانی حامد شیخی است که کاملاً متفاوت از آثار قبلی این گروه است.

«رضا شمرخون» روی صحنه تالار محراب

عوامل این نمایش عبارتند از:

بازیگران: حامد شیخی ، عسل گلباز ، علی پیله‌ور، مجری طرح: فاطمه عبدالرحیمی، عکاس و تصویربردار: فاطمه مجدنیا، همایون عبدالرحیمی، موسیقی: مبینا منصوری، طراح گریم: مصطفی کرابی، مجری گریم: مهین پیغامی، طراح صحنه: هومن عبدالرحیمی، دستیار کارگردان: علی کاظم پور، امیرحسین انصاری، محمدامین منصف نژاد، طراح پوستر و بروشور: فاطمه عبدالرحیمی، روابط عمومی: فاطمه مجدنیا

این نمایش از دوشنبه چهاردهم شهریور ساعت ۱۹ در مجموعه تئاتر محراب به نشانی: خیابان ولیعصر، چهارراه امام خمینی، جنب هنرستان موسیقی پسران میزبان هنردوستان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا