افزایش سقف برداشت از خودپرداز‌ها در 3 استان + جزئیات


افزایش سقف برداشت از خودپرداز‌ها در 3 استان + جزئیات

براساس اعلام بانک مرکزی، در ایام اربعین تا تاریخ پنجم مهرماه سقف برداشت روزانه از خودپرداز تمام بانک‌ها به ۵۰۰ هزار تومان فقط در استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه و نقاط مرزی شلمچه، خسروی، مهران و چذابه افزایش یافته است.

افزایش سقف برداشت از خودپرداز‌ها در 3 استان + جزئیات

به گزارش راهبرد معاصر، مصطفی قمری وفا -سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد که با توجه به فرا رسیدن اربعین حسینی و در راستای خدمت‌رسانی به زائرین عتبات، سقف برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز تمام بانک‌ها تا تاریخ ۵ مهرماه فقط در استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه و نقاط مرزی چون شلمچه، خسروی، مهران و چذابه به ۵۰۰ هزار تومان به صورت درون بانکی افزایش یافت.

همچنین، در اطلاعیه بانک سپه آمده است: به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، امکان برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز سپه تا سقف ۵۰۰ هزار تومان در هر شبانه روز، از تاریخ هشتم شهریور لغایت پنجم مهرماه سال جاری، بر اساس مجوز بانک مرکزی و برای دارندگان کارت‌ءهای عابر بانک سپه (درون بانکی) فراهم شده است.

پیش از این، رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده بود که برای سهولت زائرین اربعین در استان‌های ایلام، خوزستان و کرمانشاه دستگاه‌های خودپرداز تا ۵۰۰ هزار تومان قابلیت برداشت پول خواهند داشت./ ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...