بهره‌برداری از 17 پروژه آب و فاضلاب در لرستان


بهره‌برداری از 17 پروژه آب و فاضلاب در لرستان

رکنا: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از افتتاح و بهره برداری از 17 پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر 148میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش رکنا از لرستان؛ حمید رضا کرم وند با اشاره به اینکه این پروژه هاشامل 16 پروژه آبرسانی و یک پروژه فاضلاب بوده و تامین اعتبار آن ملی و استانی می باشد، بیان کرد: این پروژه ها درغالب آبرسانی به 12 روستا، عملیات احداث 3 مخزن، حفر یک حلقه چاه، احداث ایستگاه پمپاژ آب و بازسازی ایستگاه پمپاژ فاضلاب با اعتباری بالغ بر 148میلیارد تومان به بهره برداری رسیده و درجهت آبرسانی و محرومیت زدایی از روستاها گام بلندی برداشته ایم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با افتتاح این پروژه ها رضایت مندی مردم را به همراه داشته باشیم، افزود: با بهره برداری از پروژه های آبرسانی شهری 53هزار نفر و آبرسانی به روستاها حدود 32000 نفر تحت پوشش خدمات این شرکت قرار گرفتند.

کرم وند به تنها پروژه افتتاح شده در بخش فاضلاب اشاره کرد و گفت: در پروژه بازسازی و بهسازی ایستگاه فاضلاب شهر پلدختر به همراه خطوط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب 15هزار نفر تحت پوشش خدمات فاضلاب شهری قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان خاطرنشان کرد: پس از سیل سال 1398 دوخط انتقال و ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهر پلدختربه شدت آسیب دیدکه در هفته دولت وارد مدار بهره برداری شد.

مهدی زکی‌پور/لرستان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان