فتاحی: صداوسیما درباره پخش تبلیغات محیطی با استقلال لجبازی می‌کند/ باشگاه‌های فولادی و معدنی حق‌شان را می‌گیرند


فتاحی: صداوسیما درباره پخش تبلیغات محیطی با استقلال لجبازی می‌کند/ باشگاه‌های فولادی و معدنی حق‌شان را می‌گیرند

معاون ورزشی باشگاه استقلال تأکید کرد، صداوسیما برای پخش تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی استقلال لجبازی می‌کند و حق این باشگاه را نمی‌دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سعید فتاحی پیش از شروع جلسه مدیران باشگاه‌های لیگ برتری با نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در سازمان لیگ، اظهار داشت: جلسه امروز درباره تبلیغات محیطی، حق پخش و الزاماتی است که AFC برای باشگاه‌ها جهت صدور مجوز حرفه‌ای آنها در نظر گرفته است. متأسفانه سال گذشته دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند.

وی در مورد اختلاف باشگاه استقلال با صداوسیما برای تبلیغات محیطی تصریح کرد: اسم این کار را لج و لجبازی بگذاریم یا هر چیزی، آنها (صداوسیما) حتی حاضر نیستند حق‌مان را بدهند و برای پخش تبلیغات محیطی باعث شدند، ضرر کنیم. نوع پخش بازی‌های استقلال را ببینید، همینطور بازی‌های پرسپولیس را.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره اینکه به نظر می‌رسد پرسپولیس سیاست مناسبی برای تعامل با صداوسیما در پیش گرفت، گفت: بعید می‌دانم موضع پرسپولیس این باشد. باشگاه استقلال از سال گذشته به رئیس سازمان صداوسیما نامه داده و حق قانونی‌اش را درخواست کرده است. با وجود درخواست قانونی به نتیجه نرسیدیم و حتی در شورای تأمین مطرح شد که همکاری کنند، اما همه دیدند خلاف آن انجام شد. امیدوارم برای بازی پیش رو خلف وعده نکنند.

فتاحی در واکنش به اینکه گفته می‌شود به دلیل عدم پخش تبلیغات محیطی توسط تلویزیون، کارگزار باشگاه استقلال تهدید به فسخ کرده است، گفت: با کارگزار اختلاف نخورده‌ایم، اما قطعاً استقلال ضرر کرده است. زمانی در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال جلوی پخش مستقیم بازی‌ها را گرفتند. امسال سیاست باشگاه استقلال این بود که برای احترام به مردم و اینکه همه دسترسی به اینترنت ندارند، اعلام کردیم با پخش مستقیم مشکلی نداریم، اما طبق قانون که برای سریال یا برنامه‌ای ساخته می‌شود، تبلیغات قبل و بعد مسابقات را می‌خواهیم. امیدواریم این قانون به کمک همه باشگاه‌ها و تلویزیون اجرا شود. شاید باشگاه‌های دولتی حق‌شان را بگیرند، ولی باشگاه‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس، اصلی‌ترین درآمدهای‌شان حق پخش است.

وی که در جلسه قبلی سازمان لیگ با صادق درودگر به اختلاف خورده بود، تصریح کرد: من بالا نرفته‌ام که ببینم درودگر حضور دارد یا نه، اما او عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال بار دیگر با این سؤال روبه‌رو شد که جلسه امروز ادامه جلسه پیش از آغاز فصل است یا نه، گفت: جلسه امروز درباره صدور مجوز حرفه‌ای و الزامات AFC برای باشگاه‌هاست. باشگاه استقلال بدهی‌های خارجی از گذشته دارد که نمونه‌اش پرونده استراماچونی است. خدا را شکر بدهی داخلی نداریم، اما باید مشخص شود درآمد باشگاه استقلال از کجاست. شاید باشگاه‌های دیگر فولادی و معدنی هستند و از این منابع استفاده می‌کنند، ولی استقلال منابعی ندارد و اتفاقاً هواداران میلیونی هم دارد.

فتاحی درباره آخرین وضعیت پرونده آندره‌آ استراماچونی یادآور شد: تیم حقوقی باشگاه پیگیر این پرونده است.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در واکنش به این سؤال که گفته می‌شود این باشگاه نمی‌تواند از پول بورس یا اسپانسر طلب استراماچونی را پرداخت کند، گفت: اینها را باید از تیم حقوقی پیگیر باشید.

توضیحات فتاحی بعد از تهدید توخالی: به خاطر اینکه دشمن‌شاد نشویم بازی کردیم!

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی