مطهری: سه هفته حق نساجی پایمال شده است/ مقابل مس محکوم به پیروزی هستیم


مطهری: سه هفته حق نساجی پایمال شده است/ مقابل مس محکوم به پیروزی هستیم

سرمربی نساجی مازندران گفت: سه هفته حق تیم من پایمال شده و صدایم در نیامد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حمید مطهری سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با مس کرمان اظهار کرد: می‌دانید که من همیشه در رابطه با بازی و مسائل فنی حرف می‌زنم. ولی واقعا همه آن در یکی دو روز قبل از آنالیزورم می‌پرسیدم که داور مسابقه چه کسی است.

وی افزود: واقعا به یاد ندارم در لیگ که سه هفته پشت سر هم اشتباهات فاحش داوری برای یک تیم اتفاق بیفتد.

سرمربی نساجی ادامه داد: بابت این قضیه واقعا متاسفم. ولی در رابطه با بازی فردا به نظرم دو تیم خوب فردا برابر هم قرار می‌گیرند. مس تیم دونده‌ای است و بازی جذابی خواهد شد و محکوم به برد هستیم.

سرمربی نساجی در خصوص محرومان و مصدومان نساجی هم صحبت کرد و گفت: شیری مصدومیتی ندارد و بر اساس تاکتیک تیمی، بازی قبل بازی نکرد اما حامد بزرگ تیم نساجی است و جزو بازوان تیم است. ایوب کلانتری به ناحق در بازی قبل اخراج شد و این دیدار محروم است. سایر بازیکنان هستند و جای کلانتری را پر می‌کنند. کلانتری با بی‌عدالتی اخراج شد.

مطهری درباره داوری و قضاوت فغانی در دیدار فردای تیمش برابر مس بیان کرد: از کمیته داوران می‌خواهم که داوران با تجربه برای ما بگذارند. کمیته داوران دنبال این هستند که داوران با تجربه را برای تیم‌های بزرگ بگذارند اما نساجی تیم بزرگ و پرطرفداری است. سه هفته حق تیم من خورده شد و صدایم در نیامد.

وی ادامه داد: من نمی‌خواستم درباره داوری صحبت کنم اما صدای هواداران هم در آمده بود. فغانی فخر داوری ایران است که خوشحالم هم در فوتبال ایران و هم در بازی ماست. فغانی حتی اشتباه هم کند، بی‌قصد و غرض است. او خودش فوتبال بازی کرده و بازیکن و مربی را درک می‌کند. من دوست دارم عدالت رعایت شود نه این که به نفع تیم ما گرفته شد.

مطهری در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص اینکه چرا با وجود در اختیار گرفتن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر همچنان تیم در تهران حضور دارد و حتی حاضر نیست دو روز قبل بازی به مازندران بیاید با ناراحتی پاسخ داد و اظهار کرد: اگر در فوتبال حرفه‌ای باشید، می‌دانید که در زمین اصلی نباید تمرین کنید و هفته پیش هم که دو جلسه در این زمین تمرین کردیم، به دلیل این بود که دو سال در وطنی تمرین نکرده بودیم. اگر حرفه‌ای باشید می‌دانید که نباید در زمین اصلی تمرین کنید.

وی ادامه داد: فولاد سه زمین خوب غیر از ورزشگاهش دارد. من اگر تیمم را چند جلسه در شهید وطنی تمرین دهم، چیزی از زمین باقی نمی‌ماند!؟

او درباره عدم اعتماد به نفس بازیکنان و عدم تمرکز بازیکنانش گفت: تیم من نباید اینجا باشد اما داوری سبب شده تیمم برای گل زدن عجول باشد. قضایای داوری سبب این اتفاقات شده است. البته این‌هایی که می‌گویم توجیه نیستند و ایرادات تیم من هستند که باید برطرف کنم. به بازیکنانم گفتم به مسائل داوری توجه نداشته باشند و کار خود را انجام دهند.

مطهری در خصوص تقویت خط دفاع نساجی هم صحبت کرد و گفت: ما یک سری ضعف‌ها در بخش دفاعی داشتیم اما در بازی آخر با وجود ۱۰ نفره شدن، بازیکنانم فداکارانه دفاع کردند و همه فوق‌العاده بودند. ما ۴۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم اما امیدوارم این کلین‌شیت‌ها ادامه‌دار باشد. من آدم انتقاد پذیری هستم و معتقدم برای پیشرفت، انتقاد نیاز است.

مطهری در پایان این نشست بیان کرد: من روی انتخاب بازیکن حساس هستم. آداما وقتی به تیم ما اضافه شد، از لحاظ بدنی خوب نبود. او در لوشامپیونه بازی کرده و بازیکن توانمندی است. او در حال نزدیک شدن به شرایط خوبی است.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)