عذرخواهی ستاره یونایتد از آژاکس: فوتبال همین است!


عذرخواهی ستاره یونایتد از آژاکس: فوتبال همین است!

آنتونی، ستاره جدید منچستریونایتد از باشگاه آژاکس به‌خاطر فشار برای ترک آنها عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد از چند هفته قبل به دنبال جذب آنتونی بود و اریک تن‌هاخ علاقه زیادی داشت که بار دیگر با او همکاری کند.
علی‌رغم تمامی مخالفت‌های مدیران آژاکس با فروش این بازیکن، او در روزهای پایانی چندین مصاحبه انجام داد و مدعی شد که دوست دارد این تیم را ترک و پیراهن یونایتد را به تن کند. او همچنین حاضر به شرکت در تمرینات آژاکس نشد و در دو بازی آخر آنها در لیگ هلند غایب بود.
همین صحبت‌ها و رفتارها باعث شد که مدیران این باشگاه پس از چند هفته مذاکره با یونایتد، بالاخره به فروش این بازیکن برزیلی رضایت دهند.
آنتونی که احتمالا در بازی امشب برابر آرسنال قرار است برای اولین بار با پیراهن یونایتد به میدان برود، از باشگاه آژاکس عذرخواهی کرده است و می‌گوید که این باشگاه همیشه در قلب او جای خواهد داشت.

عذرخواهی ستاره یونایتد از آژاکس: فوتبال همین است!
او در ویدیویی که برای ادای احترام به آژاکس منتشر کرده است گفت:« من در این باشگاه احساس می‌کردم که در خانه هستم. این اتفاقات کمی سخت است. من با همه در باشگاه خداحافظی کردم. از روز اول استقبال بسیار خوبی از من شد اما فوتبال همین است.»
این ستاره برزیلی با تشکر از هواداران آژاکس اظهار داشت:« من همیشه این باشگاه و هوادارانش را در قلبم حفظ خواهم کرد. آنها همیشه از من حمایت کردند و باعث شدند شرایط برایم آسان باشد. من از خانواده‌ام و این باشگاه ممنونم که همه چیز را برایم آسان کردند. حتی حضورم در تیم ملی برزیل از این باشگاه شروع شد. من تا آخر عمرم به یاد این باشگاه هستم و همیشه دنبالش خواهم کرد.»
آنتونی با اشاره به نحوه جدایی‌اش اضافه کرد:« شرایط اینطور پیش رفت. من از همه ممنونم. از هیئت مدیره، بازیکنان و این باشگاه سپاسگزارم. از هواداران ممنونم. متاسفم اگر ناراحت‌تان کردم اما به‌خاطر برخورد خوبی که با من داشتید سپاسگزارم. این باشگاه همیشه در قلب من جای دارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403