توزیع بیش از 5 میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان تهرانی


توزیع بیش از 5 میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان تهرانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع بیش از 5 میلیون وعده غذای گرم بین نیازمندان از آغاز ماه محرم تاکنون در قالب پویش اطعام حسینی خبر داد.

به گزارش گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، محمد دهرویه،معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با تشریح عملکرد این نهاد در برگزاری پویش‌های مردمی از ابتدای سال جاری، گفت: در طرح اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان ۱۳۲ میلیارد و ۲۴ میلیون تومان کمک مردمی در قالب ۲ میلیون ۸۴۳ میلیون و ۵۸۰ وعده غذایی و یک میلیون و ۳۲۵ هزار و ۱۹۳ افطاری ساده میان نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در این پویش همچنین ۲۱۹ هزار و ۵۷۷ بسته معیشتی نیز میان خانواده های محروم توزیع شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران به برگزاری پویش نذر قربانی همزمان با عید سعید قربان اشاره کرد و ادامه داد: در این طرح نیز با همکاری خیّران و مراکز نیکوکاری از ۲۱ هزار بسته گوشت گوسفندی میان خانواده های نیازمند در سطح استان تهران توزیع شده است.

وی ارزش ریالی نذورات انجام شده در عید قربان را ۴۰ میلیارد و ۴۱ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد رشد داشته است.

دهرویه در ادامه با اشاره به اجرای پویش مردمی اطعام و احسان حسینی همزمان با ماه محرم و صفر ،اظهار کرد: در این پویش که برای سومین سال متوالی برگزار می‌شود، مردم نیکوکار از ابتدای ماه محرم تاکنون با همکاری مراکز نیکوکاری و هیات‌های مذهبی استان تهران ، ۵ میلیون و ۲۰ هزار و ۵۳۸ وعده غذای گرم در میان خانواده‌های نیازمند تهرانی توزیع کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی از همکاری ۲۱۴ آشپزخانه در پویش اطعام حسینی خبر داد و اظهار کرد: ۳ هزار و ۸۲۳ نفر به صورت داوطلبانه و جهادی در طبخ و توزیع غذا مشارکت دارند.

وی با تقدیر از همراهی مردم نیکوکار در برگزاری پویش‌های کمک به محرومان در کمیته امداد استان تهران، گفت: در پویش اطعام و احسان حسینی تاکنون ۳۰۳ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان کمک از سوی مردم به مردم در سطح استان تهران انجام شده است.

دهرویه یادآور شد: اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد