مدیر یوونتوس: مشکلات رونالدو به ما مربوط نیست


مدیر یوونتوس: مشکلات رونالدو به ما مربوط نیست

مائوریتزیو آریوابنه، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس می‌گوید برای کریستیانو رونالدو احترام قائل است اما مشکلاتش به آنها مربوط نیست.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در حالی امشب در هفته ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال خواهد رفت که رونالدو به نیمکت نشینی محض در این تیم تبدیل شده است.
این بازیکن پرتغالی در فاصله یک سال پس از بازگشت به اولدترافورد و به ثمر رساندن 18 گل برای این تیم در رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر، حالا دیگر جایی در ترکیب این تیم ندارد.
اریک تن‌هاخ پس از پیروزی برابر لیورپول در حالی‌که این بازیکن را روی نیمکت قرار داده بود، تصمیم گرفت این روند را در دو بازی بعدی نیز حفظ کند و به همین شکل دو برد دیگر هم به‌دست آورد.

مدیر یوونتوس: مشکلات رونالدو به ما مربوط نیست
حالا آریوابنه که از نوامبر سال گذشته میلادی به‌عنوان مدیر اجرایی یووه در حال فعالیت است، می‌گوید که با این بازیکن همدردی می‌کند، چرا که رونالدو در شرایط خوبی از این باشگاه جدا شد.
او در گفت‌وگو با DAZN اظهار داشت:« ما از این‌که او را در چنین شرایطی که مطمئنا برای خودش و تیمش خوشایند نیست می‌‎بینیم؛ متاسف هستیم. راه ما در یوونتوس با احترام متقابل و مشترک از هم جدا شد. ما برای اتفاقی که در منچستر برای او رخ داده است متاسفیم اما این موضوع مشکل ما نیست.»
رونالدو تلاش زیادی برای ترک یونایتد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی کرد و ژرژ مندس، مدیر برنامه او، با باشگاه‌های بسیاری مذاکره کرد اما در نهایت موفق به توافق با هیچ‌یک از آنها نشد تا این ستاره پرتغالی مجبور به ادامه حضور در اولدترافورد تا پایان مهلت قراردادش باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک