بازی خانگی است و سه امتیاز را می‌خواهیم؛ / رحمتی: قدرت تاکتیکی‌مان را به تراکتور دیکته می‌کنیم


بازی خانگی است و سه امتیاز را می‌خواهیم؛  / رحمتی: قدرت تاکتیکی‌مان را به تراکتور دیکته می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش برای کسب سه امتیاز به دیدار برابر تراکتور پاخواهد گذاشت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی رحمتی که شرایط حضور در کنفرانس خبری پیش از مصاف با تراکتور را پیدا نکرد، در حاشیه آخرین تمرین آلومینیوم اراک درباره دیدار روز آینده تیمش اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: فردا با تیم خوب تراکتور بازی داری که امسال هم خوب تقویت شده و هم کادر فنی خوبی دارد. مربی خارجی دارند. بازی های گذشته این تیم را آنالیز کردیم و بازی های خوبی را انجام داده اند.
او ادامه داد: تیم تراکتور با پشتوانه هوادارانی که دارد و انتظارات بالا فردا با حداکثر توان مقابل ما بازی خواهد کرد. ما هم در طول هفته با بچه ها شرایط تیم تراکتور را کاملا آنالیز کرده‌ایم و بچه ها کاملا به نقاط قوت و ضعف این تیم آگاه هستند. بازی خانگی هست برای ما و به دنبال سه امتیاز بازی هستیم. از ابتدای بازی طوری بازی را آغاز می کنیم که قدرت تاکتیکی خودمان را به حریف دیکته کنیم تا از موقعیت‌هایی که ایجاد می کنیم نهایت استفاده را ببریم.
رحمتی سپس از هواداران آلومینیوم خواست تا از تیم‌شان حمایت کنند: امیدوارم در بازی فردا حمایت خوب هواداران اراکی را هم داشته باشیم و با تشویق ها و انرژی مثبت‌شان پشتیبان تیم باشند و به امید خدا و حمایت هواداران بازی فردا را ببریم.
سوال بعدی از رحمتی درباره اولین حضور هواداران در لیگ بیست و دوم بود و او در پاسخ به اینکه حضور آنها چه تاثیری می‌تواند در نتیجه مسابقه داشته باشد، بیان کرد: مطمئنا تمام جذابیت فوتبال به حضور هواداران است. همانطور که در فینال حذفی هواداران نشان دادند که همیشه حامی تیم هستند، به امید خدا در فردا هم بیایند و تمام انرژی‌شان را صرف تشویق تیم و بازیکنان خودی بگذارند و به تیم حریف کاری نداشته باشند تا ما در همه بازی ها هواداران را کنار خودمان داشته باشیم. از مسئولان هم خواهش می کنم در شرایط فعلی کاری بکنند که هواداران راحت تر به استادیوم بیایند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر