نحوه پخش بازی‌های پرسپولیس و ما را مقایسه کنید / فتاحی: صداوسیما مانند عوامل سریال، حق استقلال را بدهد


نحوه پخش بازی‌های پرسپولیس و ما را مقایسه کنید / فتاحی: صداوسیما مانند عوامل سریال، حق استقلال را بدهد

معاون اجرایی باشگاه استقلال امیدوارم است صدا و سیما در مورد حق پخش مساعدت کند.

به گزارش "ورزش سه"، سعید فتاحی در خصوص قضیه حق پخش در جمع خبرنگاران گفت: متاسفانه باید اسمش را لج و لجبازی صدا و سیما بگذاریم. نه‌تنها حق پخش را به ما ندادند بلکه تبلیغات محیطی را نشان نمی‌دهند و ما ضرر می‌کنیم. بازی‌های استقلال را ببینید و بازی‌های پرسپولیس را نیز ببینید.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند سیاستی که باشگاه پرسپولیس در کار گرفت، بهتر بود؛ گفت: باشگاه استقلال از سال گذشته به رئیس محترم سازمان صدا و سیما نامه زده و حق قانونی‌اش را درخواست کرده و به نتیجه نرسیدیم. قبل از هفته اول و هفته سوم نامه زدیم، حتی در شورای تامین این مسئله مطرح شد و گفتند انجام می‌دهند ولی خلاف این موضوع انجام شد و همه در ورزشگاه دیدند بازی استقلال چگونه پخش شد. امیدوارم حداقل در این بازی خلف وعده نکنند.

وی در مورد اینکه آیا به‌خاطر پخش زنده با کارگزار به مشکل خورده‌اند یا خیر توضیح داد: ما با کارگزارمان به مشکل بر نخوردیم ولی قطعاً باشگاه استقلال ضرر کرده است.

ویدئو: 259348

فتاحی در مورد اینکه آیا بعد از جلسه‌ای که در سازمان لیگ گذاشتند؛ مشکلات حل می‌شود یا خیر گفت: در حالی‌که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ۷ سال پیش آمدند جلوی حق پخش مستقیم را گرفتند، سیاست باشگاه استقلال این است که به‌خاطر مردم و هواداران که همه به اینترنت دسترسی ندارند، اعلام کردیم که با پخش مستقیم هیچ مشکلی نداریم ولی طبق همین قانون، همانطور که به عوامل یک سریال پول داده می‌شود، ما هم حقوقمان را می‌خواهیم. امیدواریم که با کمک همه باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال این اتفاق بیفتد. این اتفاق نیاز فوتبال ما است. شاید یک‌سری از باشگاه‌ها چون دولتی هستند دنبال این موضوع نباشند ولی باشگاه خصوصی، به خصوص استقلال و پرسپولیس با این همه توقع دنبال این قضیه هستند چون یک راه درآمدزایی است.

وی در مورد اینکه آجورلو به جلسه می‌آید یا خیر عنوان کرد: بله ایشان هم تشریف می‌آورد.

فتاحی همچنین در مورد حضور درودگر گفت: من هنوز به بالا نرفتم تا ببینم آقای درودگر آمده یا خیر ولی ایشان عضو هیئت‌رئیسه سازمان لیگ است‌.

او درباره اینکه چنین جلسه‌ای قبلاً هم برگزار شده توضیح داد: آن جلسه صرفاً بحث تبلیغات محیطی بود که اول فصل برگزار شد. این جلسه در مورد صدور مجوز حرفه‌ای و الزامات فیفا و AFC در خصوص تبلیغات محیطی، باشگاه‌داری و بدهی‌ها است. الان باشگاه استقلال بدهی دارد، باید بدهی‌اش را از کجا بیاورد بدهد؟ بدهی که از سال‌های قبل بابت استراماچونی و پرونده‌های مختلف خارجی وجود داشته؛ گرچه ما اکثر پرونده‌ها را پرداخت کردیم. باشگاه‌های دیگر فولادی و معدنی هستند و مستقیم از این منابع استفاده می‌کنند ولی باشگاه استقلال چنین منابعی ندارد و این همه هوادار هم دارد.

وی در خصوص پرونده استراماچونی گفت: تیم حقوقی ما دارد پیگیری می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403