تیم ملی ایران دست‌خالی از طلا در کاراته وان باکو


بهمن عسگری با شکست در دیدار نهایی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان باکو به مدال نقره رسید. به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه روز پایانی چهارمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 که از صبح امروز (یکشنبه - 13 شهریور ماه) با...

بهمن عسگری با شکست در دیدار نهایی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان باکو به مدال نقره رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه روز پایانی چهارمین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 که از صبح امروز (یکشنبه - 13 شهریور ماه) با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و نهایی کاتا و کومیته آغاز شده، بهمن عسکری با شکست در دیدار نهایی به مدال نقره رسید.

تیم ملی ایران دست‌خالی از طلا در کاراته وان باکو

عسگری در دیدار نهایی وزن 75- کیلوگرم به مصاف نورکانات آژیکانو از قزاقستان رفت و با نتیجه سه بر دو نتیجه را واگذار کرد و مدال نقره این رقابت‌ها را بدست آورد.

عسگری روز جمعه ابتدا در مرحله گروهی در اولین مسابقه خود در مقابل کارلوس بارگادوس از اسپانیا با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و در دومین مسابقه گروهی نیز با نتیجه 4 بر 2 بیباریس ژانگبر از قزاقستان را شکست داد تا راهی مرحله حذفی شود.

نماینده وزن 75- کیلوگرم کشورمان در مرحله حذفی با نتیجه یک بر صفر از سد آندری زاپلیتنی از اوکراین گذشت و در مسابقه نیمه نهایی نیز تایگو دوارته از پرتغال را با نتیجه 4 بر 2 پشت سر گذاشت و فینالیست شد.

همچنین در رقابت‌های امروز سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم به مدال نقره رسید و ذبیح‌الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم و طراوت خاکستر در وزن 55- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شدند تا تیم کشورمان با کسب 2 مدال نقره و 2 مدال برنز به کار خود خاتمه دهد.

فاطمه صادقی در بخش کاتا انفرادی، سارا بهمنیار در وزن 50- ، طراوت خاکسار در وزن 55- ، رزیتا علیپور در وزن 61- ، مبینا حیدری در وزن 68- ، لیلا برجعلی در وزن 68+ ، امیر مهدیزاده در وزن 67- ، بهمن عسگری در وزن 75- و ذبیح الله پورشیب در وزن 84- نمایندگان کاراته ایران بودند که در این مسابقات شرکت کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر امریکاییِ دو سر که با هر دو سرش حرف میزند !