اعمال محدودیت ترافیکی ویژه اربعین در محورهای مواصلاتی خوزستان


اعمال محدودیت ترافیکی ویژه اربعین در محورهای مواصلاتی خوزستان

اهواز- رئیس پلیس راه خوزستان گفت: برای افزایش ایمنی و تسهیل تردد وسایل نقلیه در اربعین، محدودیت و ممنوعیت تردد در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی و محورهای پرتردد خوزستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا دولتشاهی عصر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای به اجرای طرح ترافیک در محورهای استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: تردد همه کامیون‌ها و تریلرها از ساعت ۷ صبح روز جمعه یازدهم شهریور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۳۱ شهریور در جاده اهواز -خرمشهر و بالعکس ممنوع است؛ همچنین خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز- آبادان- خرمشهر و بالعکس عکس تردد کنند.

وی افزود: همچنین تردد همه اتوبوس‌ها از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه پانزدهم شهریور تا ساعت ۷ صبح روز جمعه اول مهرماه در محور هفتکل- باغملک- ایذه - دهدز - شهرکرد و بالعکس ممنوع بوده و مسیر اهواز - اندیمشک- خرم آباد- الیگودرز - اصفهان- شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین تعیین شده است.

سرهنگ دولتشاهی گفت: همچنین تردد همه خودروهای ترانزیت و کامیون‌های حامل بارهای صادراتی و وارداتی از ساعت ۷ صبح روز سه شنبه پانزدهم شهریور تا ۷ صبح روز جمعه اول مهرماه در محورهای منتهی به مرزهای درگیر طرح اربعین برابر مصوبه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی ممنوع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...