تارتار: تیمی منسجم هستیم و به راحتی نمی‌بازیم/ امیدوارم در دربی فردا ما میزبان باشیم


تارتار: تیمی منسجم هستیم و به راحتی نمی‌بازیم/ امیدوارم در دربی فردا ما میزبان باشیم

به اعتقاد سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، این تیم در فصل جاری از انسجام لازم برخوردار است و به راحتی تن به شکست نمی‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی مقابل سپاهان داریم و از هواداران درخواست می‌کنم که فردا ما را تنها نگذارند. دوست داریم ورزشگاه به گونه‌ای باشد که ما میزبان باشیم و رنگ سبز ورزشگاه از رنگ زرد بیشتر باشد. این دیدار هم مانند سایر بازی‌ها سخت و جذاب است.

وی با بیان اینکه شرایط در دربی اصفهان کاملاً با تهران متفاوت است، گفت: دربی شهر اصفهان همیشه جذابیت‌های خاصی داشته و از دربی‌های تهران هم زیباتر بوده است، چون هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کنند، اما در دربی تهران اولویت برای تیم‌ها این است که بازنده نباشند. در اصفهان یک تیم برای قهرمانی و تیم دیگر برای کسب جایگاه مناسب بسته شده است. هیچ استرسی وجود ندارد و هر دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کنند. امیدوارم ما پیروز این بازی حساس و مهم باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره آسیب‌دیدگی متوالی بازیکنان تیمش تصریح کرد: مصدومیت بچه‌های ما در چهار هفته گذشته که نزدیک به هم برگزار شدند، برای‌مان آزاردهنده بوده است. سعید باقرپسند را به مدت نیم‌فصل از دست دادیم و آرمان اکوان و مسعود ابراهیم‌زاده را نیز مقابل سپاهان نخواهیم داشت.

تارتار در مورد مصدومیت کاپیتان گاندوها بیان کرد: کیفیت بد زمین انزلی باعث شد ابراهیم‌زاده آسیب ببیند و او یکی دو هفته با ما نیست، اما فکر نمی‌کنم مصدومیتش خیلی شدید باشد. سایر بازیکنان را در شرایط خوبی در اختیار داریم و آنها انگیزه بسیار بالایی دارند. در مجموع آماده این مسابقه هستیم.

وی درباره اینکه ذوب‌آهن در چهار هفته گذشته به چهار تساوی دست یافته است،‌ خاطرنشان کرد: مشکلی از این بابت وجود ندارد. ما می‌توانستیم در دو بازی برنده باشیم و مقابل تراکتور، گل تساوی را در دقیقه 97 و در شرایطی دریافت کردیم که 10 نفره شدیم. تیم منسجمی هستیم و به راحتی نمی‌بازیم. سال گذشته تا هفته چهارم متحمل دو شکست شده بودیم. نباختن و داشتن ساختار دفاعی قدرتمند، برای تیمی که می‌خواهد آینده خوبی داشته باشد، بسیار مهم است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به وضعیت احسان پنشنبه یادآور شد: او دیرتر از سایر نفرات به ما اضافه شده است. با این حال در بازی‌های سنگینی که داشتیم، استراتژی ما این بود که خوب بجنگیم و دفاع کنیم. احسان عنصر تهاجمی بسیار باکیفیتی است که می‌تواند به ما کمک کند. هفته گذشته شرایط زمین به گونه‌ای بود که نمی‌توانستیم به بازیکن فانتزی بازی بدهیم و فقط می‌خواستیم بجنگیم تا برنده شویم. توپ ما مقابل ملوان به تیر دروازه برخورد کرد و می‌توانستیم پیروز شویم.

تارتار در مورد جذب دارکو بیدوف اظهار داشت: دارکو با نظر من از ذوب‌آهن جدا نشد و قراردادش با باشگاه به پایان رسید. ما بازیکنان دیگری را هم مدنظر داشتیم و به سراغ او نرفتیم. پس از مصدومیت سعید باقرپسند، به یک مهاجم رأس نیاز داشتیم که شناخت خوبی نسبت به او داشته باشیم. قاسم حدادی‌فر، دارکو را به‌خوبی می‌شناخت که به سراغ او رفتیم و این بازیکن را جذب کردیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر