غفاری: هر کسی که از فوتبال نفع می‌برد، باید به این جوانان و باشگاه‌ها کمک کند/ باشگاه‌های خصوصی به حق‌شان نمی‌رسند


غفاری: هر کسی که از فوتبال نفع می‌برد، باید به این جوانان و باشگاه‌ها کمک کند/ باشگاه‌های خصوصی به حق‌شان نمی‌رسند

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی معتقد است همه سازمان‌هایی که از این رشته بهره‌ای می‌برند، باید به باشگاه‌های فوتبال کشور کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا غفاری پس از پایان نشست هم‌اندیشی مدیران باشگاه‌های لیگ برتری و رؤسای هیئت‌های فوتبال با مدیران فدراسیون فوتبال اظهار داشت: درباره حقوق شناخته‌شده فوتبال و اتحاد با باشگاه‌ها، صداوسیما و همه ارگان‌هایی که می‌توانند به فوتبال کمک کنند، صحبت شد. جای خاصی مدنظر ما نیست و هر کسی که از این فوتبال نفع می‌برد، باید به این جوانان و این باشگاه‌ها کمک کند.

وی با اشاره به انحلال باشگاه‌های خصوصی تصریح کرد: این باشگاه‌ها به حقوق خودشان نمی‌رسند و به همین دلیل است که دوام نمی‌آورند. نمایندگان باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال، نظرات خود را مطرح کردند و قرار شد که این جلسات ادامه داشته باشد. ان‌شاءالله به خط مشی یکسانی می‌رسیم تا همه از فوتبال منتفع شوند.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی با بیان اینکه قرار شد حق پخش تلویزیونی به باشگاه‌ها واگذار شود، گفت: باشگاه استقلال چنین کاری را انجام داد و هر باشگاه مطابق با شرایط اقلیمی خودش همین کار را خواهد کرد. بلیت‌فروشی هم به باشگاه‌ها واگذار شده است. باشگاه‌ها باید اقلیم خودشان را بررسی کنند و ببینند آیا می‌توانند از این حقوق حقّه استفاده کنند یا خیر.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها