تا دو هفته دیگر تکلیف مهدوی‌کیا مشخص می‌شود/ پاسخ مبهم نبی به تغییرات روی نیمکت تیم ملی


تا دو هفته دیگر تکلیف مهدوی‌کیا مشخص می‌شود/ پاسخ مبهم نبی به تغییرات روی نیمکت تیم ملی

با اعلام نایب‌رییس فدراسیون احتمال دارد مهدی مهدوی‌کیا دیگر سرمربی تیم ملی امید نباشد.

به گزارش "ورزش سه" مهدی محمدنبی، نایب‌رییس اول فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه برگزارشده در فدراسیون فوتبال با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری صحبت‌های مهمی پیرامون سرنوشت نیمکت تیم‌های ملی بزرگسالان و امید انجام داد که آن را در ادامه خواهید خواند؛

* موضوع جلسه
تمامی مدیران عامل لیگ برتری به همراه روسای هیئت‌های فوتبال شهرهای میزبان حاضر بودند. جلسه مشورتی بود به خاطر فلسفه وجودی باشگاه‌ها در سیاست‌های کلان و خردی که پیرامون آنهاست. در کنار این مسئله با توجه به اینکه باشگاه‌های ما به سمت خصوصی شدن حرکت می‌کنند و بخشی هم خصوصی هستند و سرمایه‌گذار به برگشت سرمایه فکر می‌کند، باید بستری فراهم شود برای بقای فوتبال در استانها.

* حق پخش
این جلسه مشورتی بود و در این جلسه تصمیم خاصی گرفته نشد و در جلسات آینده تصمیم‌گیری خواهد شد. بحث حق پخش در چارچوب لوایحی است که در مجلس مصوب شده و باید مکانیزم خودش را طی کند.

* تیم ملی، تغییر اسکو و حضور کی‌روش
هرروز این سوال را جواب دادم. انفرادی تصمیم نمی‌گیریم و هرگونه تصمیمی در هیئت رییسه گرفته می‌شود. این موضوع در دستور جلسه هیئت رییسه نبوده تا کنون.

* برطرف شدن شائبه‌ها پیرامون انتخابات
اعضای مجمع ما 86 نفر هستند. مستقل هستند و می‌توانند رای خودشان را بدهند. مجمع تصمیم‌گیری کرده و این شائبه‌ها ان‌شاءالله برطرف شود. ما نیاز داریم به وفاق و تعامل در فدراسیون و مجموعه‌های مختلف مرتبط با ورزش و جام جهانی.

* تمدید قرارداد مهدوی‌کیا
پیگیر هستیم که با کادر قبلی یا کادر جدید یک جمع‌بندی داشته باشیم در نهایتا دو هفته آینده.

* اسپانسر تیم ملی
یک تعداد درخواست از گذشته و روزهای اخیر قبل از انتخابات به فدراسیون به عنوان کارگزار وصول شده که باید به کمیسیون معاملات فدراسیون فوتبال ارجاع شود تا به هیئت رییسه بیاید.

* پولدار بودن فدراسیون بعد از خروج ماجدی
عددی نزدیک به شصت میلیارد در فدراسیون وجود دارد که بخشی از آن مربوط به کمک وزارت است و بخشی از آن هم از درآمدهای حاصله.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس