بازی با تیم مس رفسنجان سخت است/ به حضور هواداران نیاز داریم


بازی با تیم مس رفسنجان سخت است/ به حضور هواداران نیاز داریم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، بازی با تیم مس رفسنجان را سخت عنوان کرد و گفت: فردا برای موفقیت به حضور هواداران نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد نکونام شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با اشاره به اینکه شناخت کاملی از تیم حریف داریم، عنوان کرد: اگر با تمام توان وارد بازی شویم می‌توانیم یک بازی خوب همراه با نتیجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه حضور هواداران فولاد خوزستان در بازی فردا مهم است، افزود: تا هرچقدر که بازی طول کشید نیاز به حمایت تماشاچیان داریم تا بازیکنانم برای موفقیت فولاد تا لحظه آخر بجنگند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد نزدیک بودن لیگ امسال گفت: فاصله‌ها خیلی نزدیک است و هر تیمی که با تمرکز و اشتباه کمتر وارد مسابقه شود، می‌تواند به موفقیت برسد.

نکونام در خصوص حضور پری را مقابل فولاد گفت: پری را برای فولاد زحمت کشیده و مردم اینجا دوستش دارند و خودم هم علاقه خاصی به او دارم ولی فردا باید بهترین عملکرد را برابر تیم مس رفسنجان داشته باشیم چرا که فوتبال یک مسابقه ۱۱ به ۱۱ است.

وی در مورد غایبین تیمش گفت: بازیکن‌ها همه آماده هستند که بهترین عملکردشان را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد تغییرات نسبت به فصل گذشته گفت: فولاد حداقل یک سال دیگر به این تغییر و تحولات نیاز دارد تا به ثبات لازم برسد که همیشه در آسیا و چهارتیم اول لیگ حضور داشته باشد که باید این پله‌ها یکی یکی طی شود.

ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان نیز از ساعت ۲۱ میزبان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و مس رفسنجان در هفته پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام