محمد ربیعی: موضوع نگران‌کننده برایم نتیجه است


محمد ربیعی: موضوع نگران‌کننده برایم نتیجه است

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید به لحاظ کیفیت چیزی کم ندارند و فقط باید تلاش کنند در همان راستا نتیجه بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، محمد ربیعی، سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد گفت: با تیم خوب فولاد که هم از لحاظ کیفیت بازی و هم شرایطی که در این چند سال داشته و ثبات بسیار خوبی دارد؛ بازی داریم. فولاد تیم بسیار پر مهره و توانمندی در این چند ساله بوده و بازی خوبی هم برای ما و هم برای آنها خواهد بود. به مجموعه فولاد به‌واسطه داشتن این تیم خوب و محترم تبریک می‌گویم.
او در مورد شرایط مس رفسنجان ادامه داد: همه ۴ بازی اخیر ما را بررسی کردند و یک‌سری آمارها از ما بیرون آمده. سعی کردیم روی برنامه‌هایی که در بحث بازی داشتیم؛ نسبتاً خوب حرکت کنیم. شاید به میزانی که توانستیم به لحاظ کیفیت در بازی اثربخشی کنیم به همان میزان نتوانستیم بهره وری کنیم و نتیجه داشته باشیم. شاید اگر بخواهیم یک مقایسه ساده نسبت به میزان موقعیت‌ها و شرایطی که ایجاد کردیم، بکنیم؛ به آن میزان امتیاز جمع نکردیم. قسمت نگران کننده برای من بحث نتیجه است وگرنه در بخش کیفیت فنی فکر می‌کنم توانستیم روند رو به جلویی نسبت به گذشته داشته باشیم. این فلسفه خوبی است. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. شناخت نسبتا خوبی از تیم فولاد داریم.
ربیعی یادآور شد: چند بازیکن‌مان را برای بازی فردا نداریم ولی در نهایت امیدوارم که هر دو تیم سالم از بازی خارج شوند و بعدش بازی خوب و تماشاگر پسندی باشد. برای همه آرزو توفیق و سلامتی دارم. امیدوارم هر جای ایران هستید شاد و پیروز باشید‌.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان