جشنواره رسانه‌ای افق در کردستان برگزار می شود


جشنواره رسانه‌ای افق در کردستان برگزار می شود

سنندج- مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: جشنواره رسانه‌ای افق با محوریت امیدآفرینی فرهنگی و با رویکرد کاهش آسیب های اجتماعی مناطق کم برخوردار استان برگزار می شود.

علی اصغر دریایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای افق در راستای سیاست‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همکاری با سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود.

وی افزود: توسعه کیفی محتوای رسانه‌ای در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، گسترش ارتباط صاحب نظران با رسانه‌های اثرگذار، تشویق خبرنگاران به تولید محتوای حرفه‌ای و ایجاد شبکه رسانه‌ای اثربخش در حوزه اجتماعی از اهداف این جشنواره است.

دریایی خاطرنشان کرد: تشریح چالش‌های حاشیه نشینی، نقش رسانه‌ها در توسعه اجتماعی و فرهنگی مناطق روستایی و کم برخوردار، واکاوی دلایل رشد مناطق حاشیه نشین، معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای مناطق کم برخوردار کردستان از مهمترین محورهای این رویداد رسانه‌ای عنوان شده است.

وی افزود: آثار باید در قالب گزارش، خبر، یادداشت و تحلیل، مصاحبه، عکس خبری، اینفوگرافی و پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار داشت: توجه به خلاقیت در اثر، افق دید توسعه محور، پرداخت حرفه‌ای سوژه و بیان شیوا و اثربخش از نکات مورد تاکید هیئت داوران جشنواره است.

دریایی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را که از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۰ لغایت ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ در رسانه‌ها منتشر شده باشد، تا تاریخ ۲۰ مهر ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: «جایزه» شامل تندیس، لوح تقدیر و هدیه نقدی است که به افراد انتخاب شده در هر بخش اعطا خواهد شد.

وی اعلام کرد: شماره ۰۹۱۸۹۴۴۰۲۶۲ در فضای مجازی برای راهنمایی و دریافت فرم ثبت نام و ایمیل OfoghAward@gmail.com در نظر گرفته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403