اختلاف درباره VAR؛ حق آرسنال خورده شد؟ (عکس)


اختلاف درباره VAR؛ حق آرسنال خورده شد؟ (عکس)

کارشناسان انگلیسی پخش تلویزیونی دیدار یونایتد و آرسنال درباره پذیرفته نشدن گل گابریل مارتینلی برای توپچی‌ها از طرف VAR، هم‌عقیده نبودند و بینندگان در آنتن زنده شاهد بحثی داغ بین آنها بودند.

به گزارش "ورزش سه"، دیدار منچستریونایتد و آرسنال که به میزبانی شیاطین سرخ برگزار شد و دقایقی پیش با پیروزی 3-1 یونایتد به پایان رسید یک صحنه بحث‌برانگیز داوری داشت. درحالی‌که بازی با تساوی بدون گل پیش می‌رفت گابریل مارتینلی برای آرسنال گلزنی کرد اما گل او پذیرفته نشد.

درحالی‌که 11 دقیقه از بازی می‌گذشت مارتینلی دروازه را باز کرد و داور مسابقه، پل تیرنی در سوت خود دمید و نقطه وسط زمین را نشان داد. اما بازیکنان یونایتد او را محاصره کرده و معتقد بودند پیش از رسیدن توپ به مارتینلی یک خطا اتفاق افتاده است. بعد از بررسی طولانی با VAR، داور مسابقه نظرش را تغییر داد و گفت مارتین اودگارد بازیکن حریف، کریستین اریکسن را سرنگون کرده است.

اختلاف درباره VAR؛ حق آرسنال خورده شد؟ (عکس)

در جریان پخش زنده بازی، دو کارشناس انگلیسی، گری لینه‌کر و جیمی کاراگر، درباره تصمیم داور اختلاف‌نظر داشتند و در استودیوی برنامه بحثی داغ بین آنها درگرفت.

لینه‌کر از تصمیم داور و VAR انتقاد کرد و گفت:" دوباره شروع شد. VAR خیلی طولش داد و تصمیمش جالب نبود".

اما جیمی کاراگر از این تصمیم راضی بود و گفت:" VAR این هفته واقعا وحشتناک بود. ولی اینجا اتفاقا درست تصمیم گرفت. کاملا مشخص بود که روی اریکسن خطا شده است".

اختلاف درباره VAR؛ حق آرسنال خورده شد؟ (عکس)

روی کین، اسطوره منچستریونایتد، با اینکه تصمیم VAR را درست می‌دانست ولی گفت در زمانی که او و هم دوره‌ای‌هایش بازی می‌کردند صحنه‌های مشابه را خطا نمی‌گرفتند. روی کین گفت:" می‌شود گفت تماس شدیدی نبود و داور سخت گرفت. ما در دوران دیگری بازی می‌کردیم که این صحنه را خطا نمی‌گرفتند. ولی امروز اگر کسی به شما دست بزند خطا گرفته می‌شود".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند