«گردان‌های شهدای الاقصی» مسئولیت عملیات اغوار را برعهده گرفت


«گردان‌های شهدای الاقصی» مسئولیت عملیات اغوار را برعهده گرفت

گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح طی بیانیه‌ای مسئولیت عملیات اغوار را برعهده گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «گردان‌های شهدای الاقصی»، شاخه نظامی جنبش فتح طی بیانیه‌ای مسئولیت عملیات مقاومتی ظهر یکشنبه در منطقه اغوار را بر عهده گرفت.

در این بیانیه آمده است که ۳ نفر از مبارزان این گردان‌ها ظهر یکشنبه در منطقه غور اردن در کمین اشغالگران اسرائیلی نشسته و به سمت اتوبوس حامل نظامیان اسرائیلی آتش گشوده و از نزدیک با آنان درگیر شدند که در این عملیات شماری از نظامیان اسرائیلی کشته و زخمی شدند.

گردان‌های شهدای الاقصی تاکید کرد که این عملیات پاسخی به جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین بود.

این گردان‌ها دشمن صهیونیستی را از ادامه جنایات علیه ملت فلسطین به ویژه در استان‌های جنین و نابلس برحذر داشت و تاکید کرد که همچنان نسبت به خون شهدا و اسرای قهرمان فلسطین تا آزادسازی کامل این سرزمین از لوث اشغالگران وفادار خواهد ماند.

منابع صهیونیستی با اشاره به عملیات تیراندازی ظهر یکشنبه فلسطینی‌ها در منطقه دره اردن، اذعان کردند که همه مجروحان این حادثه نظامی هستند. بنابراین گزارش، حال یکی از نظامیان صهیونیست مجروح شده در این عملیات تیراندازی وخیم گزارش شده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد: اتوبوسی که در دره اردن هدف تیراندازی قرار گرفته، حامل نظامیان اسرائیلی بود که بر اثر آن ۷ نظامی زخمی شدند و حال یکی از آن‌ها وخیم است.

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی وقوع عملیات تیراندازی در منطقه اغوار، پلیس رژیم صهیونیستی در سرتاسر اراضی اشغالی به حالت آماده‌باش درآمده است.

برخی منابع از هلاکت یکی از نظامیان صهیونیست در عملیات تیراندازی در منطقه دره اردن خبر دادند. این خبر هنوز به طور رسمی تأیید نشده است.

منابع فلسطینی همچنین اعلام کردند که مجریان عملیات تیراندازی امروز از ساکنان اردوگاه جنین هستند.

حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ضمن اعلام حمایت و تمجید از عملیات تیراندازی در منطقه دره اردن، تاکید کرد: عملیات قهرمانانه جدید در چارچوب تشدید عملیات مقاومت فلسطین علیه اشغالگران صهیونیست، در پاسخ به جنایات و تجاوزات به مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی رخ داده است

وی افزود: ما به جوانان انقلابی که این عملیات موفق را انجام دادند درود می‌فرستیم که بار دیگر بر توانایی مردم ما در ادامه مبارزه و تداوم مقاومت در سراسر کرانه باختری تاکید کردند.

وی تاکید کرد: عملیات استشهادی انجام شده در دره اردن را که بخشی از پاسخ مردم فلسطین به جنایات اشغالگر صهیونیستی است تبریک می‌گوئیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!